خبرهای داغ:
مدیرعامل گاز گلستان؛

در سال گذشته 64 روستای استان گازرسانی شد

مدیرعامل گاز گلستان گفت: در سال گذشته 64 روستای استان گازرسانی شد
کد خبر: ۸۸۵۱۰۵۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، مهندس صفرعلی جمال لیوانی از گازرسانی به 64 روستای استان در سال  95 خبرداد که با همت و تلاش مجموعه کارکنان شرکت مورد بهره برداری قرار گرفت .
 وی افزود: درهمین راستا نزدیک به 21 هزارو 160 نفر از هم استانیهای عزیز نیز به جمع مصرف کنندگان گازطبیعی افزوده و از خدمات شرکت گاز بهره مند شدند .
 مهندس جمال لیوانی تصریح کرد:علیرغم محدودیتهای موجود ، این شرکت  درسال گذشته  توانست 394 کیلومتر شبکه را اجرا نموده و 51 واحد صنعتی عمده را نیز ازنعمت گاز طبیعی بهره مند نماید.
 مدیرعامل گاز گلستان با اشاره به اینکه درمجموع شمار پروژه گازرسانی استان تاکنون دربخشهای مختلف شهری،روستایی و صنعتی به 1452 مورد رسیده اظهارداشت: این تعداد پروژه ها شامل ٢٩ شهر ، 816 روستا، 543 واحد صنعتی عمده و همچنین ٦٤ جایگاه  CNG  می باشد که ازنعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند .
جمال لیوانی ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و 93 درصد جمعیت روستایی استان که درمجموع  95 درصد جمعیت تحت پوشش استان به کل جمعیتی که قابلییت تحت پوشش را تشکیل میدهد ازنعمت گاز طبیعی برخوردار هستند
مدیرعامل گاز گلستان   با توجه به گرم شدن هوا  توصیه کرد: مشترکین عزیز دقت نمایند پس از جمع آوری وسایل گازسوز، شیرهای مصرف گاز بسته شود و محل خروج گاز با درپوش مناسب  مسدود گردد تا انشاء ا... شاهد بروز حادثه  بعلت نشت گاز از محل شيرها نباشيد .
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها