خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان؛

کسی که در قوه مجریه قرار می‎گیرد باید روحیه استکبارستیزی داشته باشد

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه شهدا برای مقابله با استکبار جهانی در رأس آن شیطان بزرگ به شهادت رسیدند، گفت: کسی که در قوه مجریه قرار می‎گیرد باید روحیه استکبارستیزی داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۴۹۹۸۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حسین‎ کریمی‎اول امروز در جمع مردم کردکوی با بیان اینکه قریب به 230 هزار شهید پای انقلاب اسلامی خون ریختند تا این انقلاب تداوم یابد، اظهار کرد: همچنان نیز بهترین فرزندان ایران اسلامی در جبهه مقاومت و برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) تلاش می‎کنند و جان شیرین خود را فدا می‎کنند.

وی با بیان اینکه انتظار شهدا تداوم اندیشه و نور الهی ایجاد شده به برکت انقلاب اسلامی است، گفت: یکی از ویژگی های ملت ایران اندیشه و تفکر آن است که در مکتب امام حسین(ع) پرورش یافته است، از این رو هر زمان و هر کجا که برای ایران چالش و گرهی ایجاد شود باید همچون شهدا جانفشانی و در مقابل هر نوع ظلم و انحراف در اسلام ایستادگی کرد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان انقلاب اسلامی را نماد تفکر عاشورا در این قرن دانست و افزود: انقلاب اسلامی تداوم دهنده راه عاشوراست، از این رو در صورتی که در این مسیر حرکت نکند و پایبند به خون شهدا و مطیع امر ولایت نباشد قطعاً حادثه عاشورا تکرار می‎شود.

کریمی‎اول با بیان اینکه با گذشت بیش از 30 سال از انقلاب اسلامی، توان دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی بی‎نتیجه مانده است، یادآور شد: ملت ایران از فرهنگ عاشورا فاصله نگرفته است، پای آرمان ایستاده و مطیع امر ولایت است طوری که در آن سوی مرزها برای این تفکر و انقلاب اسلامی دفاع می‎کند.

وی ادامه داد: تا زمانی که ملت ایران از این روحیه، انگیزه، اعتقادات برخوردار باشد دشمن نمی‎تواند هیچ اقدامی بکند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به انتخابات، تأکید کرد: برای تعیین سرنوشتی که آینده انقلاب اسلامی در گرو آن است همگان وظیفه داریم همانند شهدا عمل کنیم و برای تعیین سرنوشت قوه مجریه باید کسانی را انتخاب کرد که ادامه دهنده راه و اندیشه امام راحل، شهدا و پیرو مقام معظم رهبری باشند زیرا در این مسأله بحث قومیت، قبیله و جناح مطرح نیست.

کریمی‎اول با بیان اینکه اندیشه‎ای که از سوی امام راحل به ملت ایران رسید و موجب سرافرازی ملت ایران در دنیا شد اصول برگرفته از اسلام است که در انقلاب اسلامی پیاده شده است، اذعان کرد: مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه امام راحل هستند.

*تندی و تشر برخی برای ملت است و لبخند و قهوه خوردن آنها برای دشمن

وی با بیان اینکه شهدا برای مقابله با استکبار جهانی در رأس آن شیطان بزرگ به شهادت رسیدند، یادآور شد: کسی که در قوه مجریه قرار می‎گیرد باید روحیه استکبارستیزی داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تأکید بر اینکه مردم افرادی که وارد عرصه خدمت می‎شوند را با محک انقلابی‎گری بسنجند، بیان کرد: در صورتی که فردی در جبهه غیر از جبهه انقلابی قرار دارد و نگاه او به سمت غرب و لبخند غرب دوخته شده است، از ما نیست و اعتماد به او اشتباه است که در صورت انتخاب اشتباه باید مقابل شهدا پاسخگو باشیم.

کریمی‎اول اضافه کرد: انقلاب کردیم تا کوخ‎نشینان در مسیر تداوم انقلاب اسلامی قرار بگیرند نه آنکه برای آمریکایی‎ها لبخند بزنیم و افراد مرفه بی‎درد را تحویل بگیریم، لبخند ما باید برای ملت باشد و تشر و تندی ما برای دشمن. حال آنکه برخی در این خصوص اشتباه کردند لبخند و قهوه خوردن آنها برای آمریکاست و تندی و تشر آنها برای ملت ایران، که چنین افرادی باید شناسایی و افشا شوند تا ملت برای انتخاب اصلح در انتخابات دقت کند.

وی خطاب به برخی مسؤولان گفت: اینکه ملت به مسؤولان چیزی نمی‎گویند به دلیل آن است که انتظاری از مسؤولان ندارند و پای آرمان‎ها ایستاده‎اند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان متذکر شد: دشمنان طراحی کردند تا با تمام توان و ظرفیت، انقلاب اسلامی را از بین ببرند ما نیز همه ظرفیت‎ اعتقادی و ولایی خود را پای کار آوردیم تا مقابل دشمنان ایستادگی کرده و برای حفظ آرمان‎ها تا پای جان تلاش کنیم.

کریمی‎اول با بیان اینکه نه تنها خون شهدا هدر نرفته است بلکه نورانیت آن همچون شهابی تمام تاریکی‎های دنیا را طی می‎کند طوریکه هر روز نورانیت آن بیشتر می‎شود، ابراز کرد: وعده خداوند است که در صورتی که کسی دین خداوند را یاری کند نصرت و پیروزی شامل حال وی می‎شود که امروز نمونه نصرت الهی جبهه مقاومت است که دشمن را در سوریه و عراق زمین‎گیر و منفعل کرده است. 

*مطیع امر رهبر معظم انقلاب هستیم نه خواص مردود

وی ادامه داد: بسیاری از افراد می‎خواهند با مسائل ناامیدانه، ناکارآمدی، حضور نفوذی‎ها و کم‎کاری می‎خواهند انقلاب اسلامی را دچار حادثه کنند اما یقیناً به هدف خود نخواهند رسید.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه ملت ایران سکاندار و قطب‎نمایی همچون امام خامنه‎ای (مدظله‎العالی) دارد، افزود: ما مطیع امر مقام معظم رهبری هستیم نه خواص مردود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها