خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار شاهرود

۲۸دستگاه اجرایی به دو اجلاسیه شهدا شاهرود کمک می کنند

هاشمی در نشست خبری دو اجلاسیه شهدا شاهرود گفت: 28 دستگاه اجرایی شهرستان در دو اجلاسیه شهدا نقش آفرینی کرده و کمک می کنند.
کد خبر: ۸۸۴۹۱۷۷
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی در نشست خبری دو اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود که در مکان برگزاری برنامه برگزار شد در سخنانی با اشاره به فعالیت همه دستگاه های اجرایی شهرستان در این برنامه فرهنگی بزرگ اظهار کرد: ۳۴ دستگاه ،شامل ۲۸ دستگاه اجرایی و دولتی و چند دستگاه نظامی و انتظامی در برگزاری هرچه بهتر دوسالانه اجلاسیه شهدای شهرستان نقش دارند.

وی خاطر نشان کرد: برای حضور مردم از شهرهای دیگر استان و همچنین استان های همجوار مکاتباتی صورت گرفته که در حال حاضر قرار است قطار مسافربری از گرمسار تا شاهرود نسبت به انتقال مسافران از سمنان، دامغان، گرمسار، سرخه برای بازدید از این رویداد مهم فرهنگی مهیا شود.

فرماندار شاهرود بیان کرد: برای اسکان مسافرانی که برای بازدید از این مجموعه به شاهرود می آیند هنوز زیرساخت اسکان تهیه نشده است و تلاش هستیم در این زمینه نیز سریعتر تدابیری را اتخاذ نماییم.

خاطر نشان می شود دو اجلاسیه شهدا شاهرود با اجرای گروه نمایش فصل شیدایی از 5 تا 14 اردیبهشت ماه با برپایی بیش از 40 غرفه با موضوعات مختلف فرهنگ ایثار و شهادت و سبک زندگی اسلامی در ضلع شمالغربی میدان حسینی شاهرود موقعیت شهید تهرانی مقدم برپا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها