خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه سوم شکاری شهیدنوژه همدان:

ارتش تابع و فرمانبردار ولی‌فقیه و حافظ ملت و کشور است/ ارتش استوار بر آرمان‌های نظام و انقلاب

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با بیان اینکه ارتش تابع و فرمانبردار ولی‌فقیه و فرماندهی کل قوا و حافظ ملت و کشور است، گفت: ارتش امروز بر همان اعتقاد و آرمان‌ها و حافظ منافع کشور، نظام، ملت و انقلاب استوار است.
کد خبر: ۸۸۴۸۶۸۵
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
ارتش تابع و فرمانبردار ولی‌فقیه و حافظ ملت و کشور است/ ارتش استوار بر آرمان‌های نظام و انقلاببه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر سرتیپ دوم خلبان رحمان افسری صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش که در میدان باباطاهر همدان برگزار شد با گرامیداشت روز ارتش و با بیان اینکه این روز به واسطه تصویب خردمندانه و با درایت امام(ره) در 38 سال پیش اتخاذ شد،اظهار داشت: این تصویب بزرگ موجب استمرار نظام جمهوری اسلامی در کشور ایران شد.

وی با اشاره به پیوستن ارتش به انقلاب عنوان کرد: در اوایل پیروزی انقلاب توطئه گری‌های برخی افراد آغاز شد چراکه ارتش را سدی برای رسیدن به اهداف خود می دانستند.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با بیان اینکه در زمان انقلاب پادگان‌ها به دلیل پیوستن نیروها به انقلاب خالی ماند، گفت : ارتش و فرماندهان دلسوز انقلابی تمام تلاش خود را به کار بستند تا به ارتش انسجام بخشند و در این شرایط توطئه هایی علیه ارتش ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه در زمان انقلاب ارتش باید به اجبار در مقابل افرادی گسیل می شود، افزود : در این شرایط عده ای فریاد سر دادند که ارتش در مقابل ملت ایستاده است و توطئه گری کردند.

امیر افسری با تاکید بر اینکه افرادی به دنبال انحلال ارتش در نظام جمهوری اسلامی ایران بودند، تصریح کرد : امام راحل با تصمیم خردمندانه فرمودند که ارتش باید بماند.

وی در همین خصوص با بیان اینکه مراسم روز ارتش از 38 سال پیش هر ساله به منظور اثبات پایبندی ارتش به نظام و انقلاب برگزار می شود، اضافه کرد: برای اینکه امام(ره) به همگان ثابت کند ارتش پیوندی مستحکم با ملت دارد و حافظ ملت و کشور است دستور دادند تا در روز 29 فروردین در تمام شهرهای کشور با اعلام همبستگی حمایت خود را از ملت و پاسداری از مرزها اعلام کنند.

فرمانده ارشد نظامی آجا در منطقه همدان در ادامه به تبیین پیام برگزاری مراسم رژه روز ارتش برای دوستان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت و اظهار داشت: با برگزاری این مراسمات ثابت می شود که ارتش تابع و فرمانبردار ولی‌فقیه و فرماندهی کل قوا و حافظ ملت و کشور است.

وی نمایش اقتدار و آمادگی ارتش و نیروهای مسلح برای دفاع از ارزش های انقلاب ، نظام ، اسلام و ملت را به عنوان یکی از پیام های برگزاری مراسم رژه معرفی کرد و ابراز داشت : ملت ایران آسوده خاطر باشد که ارتش و نیروهای مسلح همیشه نگهبان و پاسدار آنها خواهد بود.

افسری در خصوص دیگر پیام برگزاری مراسم برای دشمنان عنوان کرد : دشمنان بدانند ارتش و نیروهای مسلح در آمادگی کامل به سر می برد؛ از نظر قوا و تجهیزات و از نظر اعتقاد و ایمان و با وحدت و یکپارچگی و انسجام کاملا آماده است تا اگر کسی سوء‌نیتی برای ملت و کشور داشته باشد در مقابل آن بایستد و با جان و دل از آنان دفاع کند.

وی با تاکید بر اینکه ارتش امروز همان ارتشی است که در بحبوحه پیروزی انقلاب به مردم پیوست و موجب پیروزی انقلاب شد، گفت : ارتش امروز همان ارتشی است که بعد از پیروزی انقلاب در برابر تمام توطئه هایی که علیه انقلاب شد ایستادگی کرد و حمایت خود را نشان داد.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با بیان اینکه ارتش امروز بر همان عهد و پیمانی و مسیری که قرار داشت استوار است، یادآور شد: ارتش امروز بر همان اعتقاد و آرمان‌ها و حافظ منافع کشور، نظام، ملت و انقلاب استوار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات