استاندار همدان با بیان اینکه ارتش و نیروهای مسلح امنیت پایدار برای کشور تامین کرده اند، اضافه کرد : این امنیت در شرایطی ایجاد شد که کشورهای منطقه در نابسامانی و جنگ و خون ریزی به سر می برند.
کد خبر: ۸۸۴۸۷۰۵
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش که در میدان باباطاهر برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا با بیان اینکه تشکیل حکومت ها بر مبنای امنیت به عنوان استراتژی‌ترین و اولین نیاز حیاتی بشر است، اظهار داشت : تا امنیت برقرار نباشد هیچ یک از نیازها قابل دسترسی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به واسطه وجود نیروهای مسلح آماده با اقتدار و سربلندی تمام از مرزها دفاع می کند، گفت : علاوه بر این هر جا نیاز منطقه ، اسلام و مرزها اسلام باشد از دادن مشاوره و کمک های مستشاری دریغ نمی کند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه طالب جنگ نبوده و نخواهد بودند، عنوان کرد : شهدای این مرز و بوم با رشادت های خود در جنگ تحمیلی نشان دادند هیچ کشور و استکباری جرات نگاه بدبینانه به مرزهای ایران را نخواهد داشت .

وی با اشاره به اینکه کشور ما به پشتوانه ارتش و نیروهای مسلح اعتقادی و متدین و مجهز به بروزترین تجهیزات دنیا قابل تعرض و تجاوز نخواهد بود، گفت : اگر دنیا پای میز مذاکره می نشیند و حقانیت ایران را می پذیرد به پشتوانه مردم و نیروهای مسلح جان بر کف جمهوری اسلامی ایران است.

نیکبخت با بیان اینکه ارتش ایران نیازی به مستشاران خارجی ندارد، ادامه داد : نه تنها هیچ قدرت و استکباری نمی تواند برای ایران اسلامی راهکار و رهنمود ارائه دهد بلکه دیگر کشورها و مظلومان چشم به حمایت و رهنمودهای این کشور دوخته اند.

وی با عنوان اینکه ارتش جزء فرماندهی کل قوا از هیچ کس دیگر دستور نخواهد گرفت، افزود : اساس ارتش بر مبنای عقیده و اعتقاد است.

استاندار همدان با بیان اینکه ارتش و نیروهای مسلح امنیت پایدار برای کشور تامین کرده اند، اضافه کرد : این امنیت در شرایطی ایجاد شد که کشورهای منطقه در نابسامانی و جنگ و خون ریزی به سر می برند.

وی در ادامه سخنان خود به نامگذاری شعار سال اشاره کرد و یادآور شد: ایران بزرگ اسلامی به دنبال اجرای فرمان مقام معظم رهبری برای اجرای مصوبات و دستور کار منشور اقتصاد مقاومتی است تا بر این مبنا بتواند تولید و اشتغال را ارتقا دهد و زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم آورد.

نیکبخت راه اندازی خط راه آهن در پنج استان کشور را به واسطه امنیت حاصل از تلاش نیروهای مسلح کشور دانست و تاکید کرد : اگر امروز در حال اجرای برنامه ششم توسعه در کشور هستیم این دستاورد حاصل از زحمات نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه بودجه دفاعی کشور به دو برابر رسیده است، خاطرنشان کرد: به واسطه همین امر ساخت تجهیزات دفاعی در کشور افزایش یافته و در روزهای اخیر شاهد رونمایی برخی از این دستاوردها و تجهیزات نیروهای مسلح بودیم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات