امام جمعه همدان با بیان اینکه ارتش امروز، از افراد مومن، ولایی، مقتدر تشکیل شده و به مانند پیش از پیروزی انقلاب نیست، گفت: امروز رئیس جمهور آمریکا بداند که پیش از او هر که آمده هیچ غلطی نکرده علیه ایران اسلامی نتوانسته انجام دهد و او هم نمی تواند هیچ غلطی بکند.
کد خبر: ۸۸۴۶۸۱۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت:انسان به‌عنوان اشرف مخلوقات، باید از مبدأ تا معاد خود را درک کند و بشناسد در غیر این صورت دچار خسران میشود ، چراکه اگر قدر و اندازه خداوند و پیامبر (ص) را نشناسیم در واقع 12 امام معصوم را نیز به درستی نشناخته‌ایم .

وی در ادامه به مراسم عبادی اعتکاف و استقبال جوانان و بانوان از این مراسم معنوی اشاره کرد و گفت: کسانی که در این برنامه شرکت کردند میوه شیرین این عمل را چشیدند، و امسال نفراتی در دانشگاه تهران، برای سال آینده ثبت نام می‌کردند تا جای خود را حفظ کنند که این اتفاق جای بسیار خوشحالی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه برخی بار سنگین مسئولیت‌های بزرگی چون ریاست جمهوری را نمی‌شناسد و گمان می‌کند؛ از عهده آن بر می‌آید، اظهار کرد: این در حالی است که اندازه لازم برای این کار را ندارند.

وی با بیان اینکه باید قاعده و معیاری باشد که بر اساس آن نام نویسی صورت گیرد، تصریح کرد: این مسئله و حضور برخی افراد موجب تمسخر شده و وقتی از خارج به داخل نگاه می‌کنند، چهره نامناسبی از ما نشان داده می‌شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه برخی افراد که حتی نمی‌تواند کارهای شخصی خود را انجام دهند ، برای رئیس جمهوری ثبت نام کرده است، گفت: باید برای ثبت نام حداقل مدارک و یا گواهینامه‌هایی در نظر بگیرند تا اینگونه شاهد اتلاف وقت و برخی مسائل حاشیه‌ای نباشیم.

وی با اشاره به اینکه مردم از رژه ارتش و نیروهای مسلح استقبال کنند، اظهار کرد: نیروهای مسلح جان خود را بر کف دست گذاشته و برای امنیت ما تلاش می‌کنند بنابراین برای تشویق و سپاسگزاری از آنان باید در مراسم رژه شرکت کنیم.

طه‌محمدی با بیان اینکه ارتش امروز، از افراد مومن، ولایی، مقتدر تشکیل شده و به مانند پیش از پیروزی انقلاب نیست، افزود: امروز رئیس جمهور آمریکا بداند که پیش از او هر که آمده هیچ غلطی نکرده علیه ایران اسلامی نتوانسته انجام دهد و او هم نمی تواند هیچ غلطی بکند.

وی با اشاره به تحریم های جدید امریکایی ها گفت : اینها از مکتب ما می ترسند و هر چقدر بیشتر جنایت کنند بیشتر شناخته می شوند و باعث می شوند اسلام ناب بیشتر شناخته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات