خبرهای داغ:
گزارش تصویری

حضور نماینده ولی فقیه استان سمنان در شاهرود

از حضور آیت الله شاهچراغی در مکان دو اجلاسیه شهدا تا برگزاری مجمع علمای و نماز جمعه شاهرود
کد خبر: ۸۸۴۷۲۹۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آیت الله شاهچراغی با حضور در مکان برگزاری دو اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود با خسته نباشید به دست اندرکاران برگزاری این برنامه از خداوند کمک بی دریغ را برای اجرای این برنامه خواستار شد.

وی با اشاره به روایتی در مورد سنگینی و راحتی اعمال در دنیا و آخرت از پیامبر اسلام(ص) اظهار کرد: برنامه شما نماشی است و اثر بیشتر آن نمایشی است و امیدواریم خیرین استان و شهرستان کمک کنند تا بتوان این برنامه را اجرا کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اثرگذار بودن این برنامه ها گفت: این برنامه معنوی است و طرفدار دارد و خداوند از خزینه بی منت خود عناوین کند و امام زمان پشتیبانی می کند و ما می توانیم باید در اینجا بروز کند و شما می توانید و می شود.

در ادامه آیت الله شاهچراغی و هیئت همراه از مراحل مختلف برپایی دو اجلاسیه شهدا شاهرود با اجرای نمایش فصل شیدایی بازدید کرده و از دست اندرکاران برگزاری این برنامه در سطح استان سمنان و شهرستان شاهرود تقدیر و تشکر نمودند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بعد از بازدید از دو اجلاسیه شهدی شاهرود در محل مصلی نمازجمعه شاهرود حضور یافت و بین دو نماز از مردم برای حضور در نمازجمعه تقدیر نمود.

آیت الله شاهچراغی در جمع علما و روحانیون شهرستان شاهرود در حسینیه امام خمینی(ره) شاهرود نیز در سخنانی با بیان اینکه نکته حائز اهمیت آن است که مردم باید از نظام و مسئولان راضی و دلگرم باشند و روحانیان باید در این راه بکوشند تا رضایتمندی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل شود، امروز ملت ما نباید از انقلاب دلسرد باشند و این‌یکی از رسالت‌های روحانیان است.

وی ادامه داد: امروز بهترین زمان است که بگوییم کشور ما به وحدت تحت لوای ولایت‌فقیه نیازمند است چراکه توطئه دشمنان به‌خصوص در برهه‌های حساس جامعه می‌تواند دردسرساز باشد و این رسالت دیگری است که بر عهده روحانیان قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان رسالتی که بر گردن روحانیان قرار دارد را حمایت از ولایت‌فقیه ذکر کرد و افزود: امروز روحانیان نباید گامی از ولایت‌فقیه جلوتر و گامی عقب‌تر باشند بلکه باید همراه با ولی‌فقیه زمان راه آمده و به منویات ایشان تن دهند.

 
عکاس: حمیدرضا ناظمی
ارسال نظرات
پر بیننده ها