خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی:

تقوا، تعهد و تخصص از شاخص های انتخاب فرد اصلح است

کارشناس مذهبی گفت: تعهد و تخصص دو شاخصه اصلی برای انتخاب مسئول شایسته برای اداره امور در هر زمینه ای است. یکی دیگر از ویژگی ها، این که فرد انتخاب شونده باید دارای تقوا باشد.که تقوا جزو مهم ترین شاخصه هایی است که از انحراف مسئولین و افراد جامعه جلوگیری می کند.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۲۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حجت الاسلام والمسلمین مقری در جمع بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوسف ضمن گرامیداشت ایام ماه رجب اظهار داشتند: تعهد و تخصص دو شاخصه اصلی برای انتخاب مسئول شایسته برای اداره امور در هر زمینه ای است.

وی در ادامه با اشاره به داستان حضرت یوسف(علیه السلام) افزود: حضرت یوسف(ع) نماد یک انسان متعهد و متخصص است که سرزمین مصر و سرزمین های اطراف را که در هفت سال آبادانی و هفت سال خشکسالی به خوبی مدیریت کردند و این مدیریت صحیح نشات گرفته از تعهد و تخصص بالای حضرت یوسف (ع) که توانست در چهارده سال جامعه مصر را به پیشرفت برساند.

وی عنوان داشت: مسئله اقتصاد از مهم ترین مسائل روز کشور است.اقتصاد در جامعه امروز یکی از نقاط حساسی است که با تقویت کردن این موضع میتوان معیشت و زندگی مردم را بهبود بخشید و به دلیل حساس بودن اقتصاد کشور چند سالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان اقتصاد مقاومتی را به عنوان شعار سال ابلاغ می کنند.

وی افزود: دو صفت مهمی که در انتخاب مسئول آینده باید مد نظر قرار گیرد:1-امانتدار و متعهد بودن .2-دانا و کاردان بودن.

مردم باید در انتخاب های آتی این ویژگی ها را مد نظر قرار دهند و به آن توجه جدی داشتته باشند تا کشور بتوان مسیر پیشرفت و توسعه را با شتاب بیشتری ادامه دهد. یکی دیگر از ویژگی ها، این که فرد انتخاب شونده باید دارای تقوا باشد.که تقوا جزو مهم ترین شاخصه هایی است که از انحراف مسئولین و افراد جامعه جلوگیری می کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها