خبرهای داغ:

برگزاری بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود

بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی وسالروز شهادت سید مرتضی آوینی با حضوراهالی فرهنگ و هنر در مجتمع فرهنگی و هنری مهر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۴۶۴۴۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در نشست مشترک با مسئولان کانون بسیج هنرمندان ، حوزه هنری عنوان کرد: به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی وسالروز شهادت سید مرتضی آوینی مراسمی با حضورمدیران دستگاه های فرهنگی و هنری استان و اهالی فرهنگ و هنر عصر روز چهارشنبه 23 فروردین ماه با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در تالار بهمن مجتمع فرهنگی و هنری مهر برگزارمی شود.

وی با اشاره به بیانات هنرمند اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی ، بیان کرد : هنر معرفت است که در حین حضور و شهود برای هنرمند مشکوف می گردد و این کشف تجلی واحدی است از یک سو در محتوا و از سوی دیگر در قالب هنر ظاهر می شود ، لذا باید گفتار و. رفتاراین بزرگواران  دراجرای برنامه ها فرهنگی و هنری مورد الگو قرار گیرد.

آشوری افزود: در این همایش که مدیران استانی دستگاه های فرهنگی و هنری حضور دارند.

لازم به ذکراست این همایش با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، کانون بسیج هنرمندان و حوزه هنری عصر روز چهارشنبه 23 فروردین ماه ساعت 17 با برنامه های شعر خوانی ، روایتگری ، سخنرانی و تجلیل از هنرمندان در تالار بهمن برگزارمی گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار