خبرهای داغ:
در گرامیداشت ولادت حضرت علی(ع)

از برگزاری جشن های ولایت در پایگاه های بسیج تا مراسم پدران آسمانی در شاهرود

در سالروز ولادت امام علی(ع) و روز پدر مراسم جشن و سرور در پایگاه های بسیج شهرستان شاهرود برگزار و روز پدر آسمانی در گلزار شهدا شاهرود گرامیداشته شد.
کد خبر: ۸۸۴۵۹۸۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در سالروز ولادت مولا علی(ع) و روز پدر، مراسم جشن و سرور در سطح پایگاه های بسیج مساجد و محلات شهری و روستایی شهرستان شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم و به خصوص بسیجیان همیشه در صحنه برگزار شد.

برپایی ایستگاه های صلواتی و پخت آش نذری از جمله برنامه های انجام شده در بزرگداشت این روز می باشد.

حضور بسیجیان در سرای سالمندان شاهرود و مرکز روانی قائم روستای قلعه نو خالصه و تکریم سالمندان و بیماران به مناسبت روز پدر و تبریک میلاد مولا علی و اهدا گل و شیرینی از دیگر اقدامات بسیجیان در این روز بوده است.

برپایی جشن میلاد مولا علی(ع) و روز پدران آسمانی به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران در گلزار شهدای شاهرود با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران و به خصوص فرزندان شهدا و بزرگداشت این روز از دیگر برنامه ها در شهرستان شاهرود بود که با شکوه خاصی برگزار شد.

لازم به ذکراست برنامه های سخنرانی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه با محوریت ولادت مولا علی(ع) و بصیرت در سطح پایگاه های مقاومت بسیج محلات و مساجد و اقشار مختلف بسیج برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها