خبرهای داغ:
با حضور معاون اول رئیس‌جمعور و وزرای صنعت و کشاورزی

فاز نخست خط تولید روغن‌های خوراکی در دزفول افتتاح شد

فاز نخست این خط تولید ۶۰نفر اشتغال‌زایی مستقیم و بیش از ۲هزار نفر اشتغال غیرمستقیم دارد. فاز نخست خط تولید روغن های خوراکی فربست دزفول با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۴۵۲۴۷
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸

در این آیین افزون بر دکتر اسحاق جهانگیری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر جهاد کشاورزی، استاندار خوزستان و نیز چندین تن از مسئولان استانی و محلی شرکت جستند.

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره ی این شرکت در گفتگو با خبرنگار دزفول امروز گفت: طرح فوق با صرف اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال بوسیله ی بخش خصوصی به مرحله ی نهایی بهره برداری و تولید رسید.

عبدالرحیم گلستانی افزود: فاز نخست این خط تولید ۶۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و بیش از ۲ هزار نفر اشتغال غیر مستقیم خواهد داشت.

وی در ادامه ظرفیت تولید روزانه ی روغن خوراکی در شرکت روغن خوراکی فربست دزفول را طی فاز نخست این مرکز، ۳۰۰ تن اعلام نمود.

مدیر و سرمایه گذار این کارخانه اضافه کرد: مقرر گردیده فاز دوم طرح توسعه ی کارخانه ی روغن نباتی دزفول، تیرماه سال جاری با ظرفیت تولید روزانه ی ۵۰۰ تن روغن افتتاح شود.

گلستانی در پایان این گفتگو به خبرنگار ما اعلام نمود: برای بهره برداری از دو فاز مذکور بالغ بر هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار