خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

توسعه فرهنگی محلات با یکپارچگی مدیران تحقق می‌یابد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه توسعه فرهنگی محلات با یکپارچگی مدیران تحقق می‌یابد، گقت: امید است با تصویب طرح، همکاری و همیاری مردم در راستای توسعه فرهنگی اجتماعی محلات و روستاها برای رفع آسیب ها گامی موثر تلقی شود.
کد خبر: ۸۸۴۵۱۷۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در حاشیه بازدید از اجرای طرح شورای فرهنگی محلات به صورت آزمونه در کبودراهنگ اظهار کرد: ایده شورای فرهنگ اجتماعی محلات و روستاها از سوی سازمان تبلیغات به دبیرخانه شورای اجتماعی کشور ارائه شد.

وی با بیان اینکه توسعه فرهنگی محلات با یکپارچگی مدیران تحقق می‌یابد، افزود: امید است با تصویب طرح، همکاری و همیاری مردم در راستای توسعه فرهنگی اجتماعی محلات و روستاها برای رفع آسیب ها گامی موثر تلقی شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور درخصوص برنامه های سازمان تبلیغات با منویات مقام معظم رهبری به پنج آسیب عمده اعتیاد، طلاق، فساد، حاشیه نشینی و مناطق آسیب زا در کشور پرداخت و گفت: مسئولان و نهادهای فرهنگی باید در راستای رفع این موانع تلاش و اهتمام جدی داشته باشند.

وی یادآور شد: با تفاهم نامه‌ای با وزارت کشور در سه استان همدان، زنجان و قزوین فعالیت های فرهنگی اجتماعی در مناطق آسیب زا انجام خواهد گرفت.

خاموشی در پایان سخنانش گفت: همچنین در این مناطق اقدام به توسعه فرهنگ دینی و بازیابی هویت دینی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار