خبرهای داغ:
در محل قرارگاه آسمانی ها

برگزاری محفل روایتگری ایثارگران جهاد و شهادت شاهرود+تصاویر

محفل روایتگری دفاع مقدس شهرستان شاهرود در قرارگاه آسمانی ها برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۴۳۰۰
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محفل هفتگی روایتگری دفاع مقدس با حضور پیشکسوتان و ایثارگران و راویان دفاع مقدس در قرارگاه آسمانی ها، محل برگزاری دو اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود برگزار شد.

در این محفل محمدرضا قاسمی و علیرضا عامری از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس به بیان خاطراتی از آن دوران و به خصوص شور و نشاط ایام عید در دوران دفاع مقدس و سفره های هفت سین دوران دفاع مقدس خاطراتی را بیان نمودند.

در این محفل حاج عباس اکبریان مسئول ستاد مردمی اجلاسیه شهدا و مسئول انجمن راویان دفاع مقدس شهرستان شاهرود در سخنانی با اشاره به برگزاری دو اجلاسیه شهدای شهرستان بر حضور پیشکسوتان و ایثارگران در این برنامه تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم این دو اجلاسیه مانند اولین اجلاسیه شهدا شهرستان در سال 94 اثرگذار در جامعه باشد و سبب همدلی و هم افزایی بین همه آحاد جامعه شود.

وی با اشاره به برپایی غرفه یادمان شهدا در قرارگاه آسمانی ها گفت: مانند اجلاسیه سال94، انشالله بیش از 40 غرفه از ستاد یادواره های شهدای شهرستان برپا خواهد شد تا یاد و خاطره شهدا گرامیداشته و بتوان فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نشر و گسترش داد.

کمیل قندهاری مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان نیز با اشاره به حضور گروه نمایشی فصل شیدایی در دو اجلاسیه شهدای شهرستان اظهار کرد: این گروه نمایشی از 4 تا 14 اردیبهشت ماه هر شب به مدت دو ساعت اجرای برنامه خواهند داشت و پیش بینی جمعیت 7 تا 10 هزار نفری در این برنامه شده است.

وی افزود: حضور گروه نماشی فصل شیدایی به بهانه دو اجلاسیه 1700 شهید شاهرودی برگزار می شود و در کنار این موضوع غرفه های ستادهای یادواره شهدای مناطق مختلف شهرستان و غرفه های فرهنگی دیگر با کمک نهادها و ارگان های مختلف برپا خواهد شد و همه باید در این راستا کمک کنند.

لازم به ذکراست این محفل شهدایی در راستای دو اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود در قرارگاه آسمانی محل برگزاری این دو اجلاسیه در ضلع شمالغربی میدان حسینی شاهرودی واقع در جاده مشهد برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها