خبرهای داغ:
خاطره گروه جهادی در شب آرزوها

روستایی که کودکانش آرزوی شهادت دارند + تصاویر

کودکان روستای «دهو» نهبندان به خوبی با مردان خدا، یعنی شهدا آشنایی دارند، به خصوص شهدای مدافع حرم...
کد خبر: ۸۸۴۳۷۸۷
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، گروه جهادی خیبر دانشگاه پیام نور بیرجند در شب آروزها از بچه‌های روستای«دهو» از توابع شاهکوه نهبندان خواستند تا آرزوهای خود را بر روی کاغذ بنویسند.

 یکی از بچه ها نوشته بود؛ «دوست دارم امام زمان(عج) ظهور کند، همه مسلمانان به سلامت باشند و آخرین آروزی هم این بود؛ دوست دارم شهید شوم».

 مهدیه، یکی دیگر از دختر بچه ها آرزویش رفتن به مشهد الرضا(علیه السلام) و کربلای معلی بود. او گفته بود که دوست دارد همه جا را زیارت کند.

 

 رضا محمدی از دیگر کودکان روستای«دهو» هم که انگار به خوبی با شهدای مدافع حرم آشنایی دارد، بر روی کاغذ نوشته بود؛ «من آرزو دارم، یکی از شهدای مدافع حرم باشم، دوست دارم در درس هایم موفق باشم تا شهید مدافع حرم باشم، و سلام نامه تمام»

 علیرضا از دیگر بچه های روستا هم که آرزو دارد بچه های گروه جهادی در کنار آنها در روستا بمانند، گفته است؛« آروز می کنم که همیشه صحیح و سالم باشم و در کنار مادر و پدر خود به زندگی ادامه دهم و شما هم در روستای ما زندگی کنید و به ما درس بیاموزید تا دانشمند شویم و بعد شهید مدافع حرم شویم... به امید روز افزون»

 نکته قابل توجه در برگه آرزوهای همه بچه ها آشنایی آنها با شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) است و از این مهمتر اینکه این بچه آرزو دارند که در دفاع از حرم حضرت زینب(علیه السلام) شهید شوند.


خیبر1.jpg

خیبر2.jpg

خیبر3.jpg



ارسال نظرات
پر بیننده ها