خبرهای داغ:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

برای خودباوری باید تصمیم بگیریم روی پای خودمان بایستیم

دکترمحسن رضایی: هنگامه‌ی انقلابی‌‌گریست، راه پیشرفت اقتصاد، فرهنگ، سیاست و دیگر عرصه‌‌ها ورود انقلابی‌هاست.
کد خبر: ۸۸۴۱۹۰۱
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدزفول گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در حسینیه ی ثارالله(ع) شهرستان دزفول برگزار شد.

دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت اللهاحمد عابدی از فرماندهان دفاع مقدس و استاد حوزه و دانشگاه، سردار حسن شاهوارپور فرمانده ی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از شاخص ترین مهمانان این برنامه بودند.

آیت الله عابدی نیز در جمع رزمندگان دزفول حاضر شد

بیان نکاتی در خصوص جنگ تبوک آخرین جنگ دوران پیامبر(ص) و فراز و نشیب‌های آن،تلاش برای آسایش و معیشت مردم،اهمیت نعمت امنیت،ارزش صدقه و دستگیری از نیازمندان،ظاهر و باطن دنیا و ظاهربینی عوام، بازخوانی ازخودگذشتگی پوریای ولی که تن به شکست مقابل رقیبش داد و جاودانه شد و فراموش نکردن آخرتاز جمله مهمترینمحورهای سخنان آیت الله عابدی در این برنامه بودند.

اکنوندوران انقلابی گری است نه محافظه کاری

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز به عنوان سخنران ویژه ی برنامه گفت: دوران محافظه‌ کاری به سر آمده و نباید دیگر شاهد محافظه کاری باشیم.

سردار سرلشگرمحسن رضایی ادامه داد: اکنون هنگامه ی انقلابی‌ گری است و راه پیشرفت در اقتصاد، فرهنگ، سیاست، علم و دیگر عرصه‌ ها ورود شما انقلابی هاست.

این فرمانده ی ارشد دوران دفاع مقدس به نامگذاری سال ۱۳۹۶ هم اشاره ای داشت و خاطر نشان کرد: سرعت پیشرفت ما با تحریم های دشمن افزون گشت و توانستیم تهدید دشمن را به فرصت تبدیل کنیم و روی پای خود بایستیم.

وی تصریح کرد: در واقع علاج رشد و رونق اقتصاد، همت جهادی و روحیه ی انقلابی می باشد و باید برای این مهم در صدد محقق کردن اقتصاد مقاومتی باشیم.

اجرای گروه سرود، رونمایی کتاب فاتحان سایت و رادار نوشته ی عبدالرضا سالمی نژاد و تقدیر از خانواده هایی که دو یا سه شهید تقدیم اسلام کردند از دیگر بخش های این گردهمایی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها