خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه استان سمنان:

راهیان نور سفری انسان ساز است

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه حماسه دفاع مقدس حماسه ای جاویدان و مانا است، گفت: راهیان نور سفری انسان ساز است.
کد خبر: ۸۸۴۱۰۰۱
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
مهدی دیابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، با محوریت اردوهای معنوی و انسان ساز راهیان نور اظهار داشت: این اردوها بدون شک بر روح و روان انسان اثر گذار است و هر فردی با حضور در این مناطق ازنزدیک با استشمام بوی شهیدان رشادت و دلاوردمردی جوانان و نوجوانان نسل دوران هشت سال جنگ تحمیلی را درک می کند و به عظمت راه و کاری آن غیورمردان به خوبی انجام دادند، پی می برد.
وی با اشاره به حضورش از روزهای گذشته در مناطق عملیاتی جنوب و بازدید و سرکشی از فعالیت هایی که مستقیم و غیرمستقیم بر عهده این معاونت یعنی روابط عمومی و تبلیغات بوده است، افزود: مجموعه روابط عمومی سپاه استان سمنان تا کنون به همراه گروه مستندساز تلویزیونی و با پشتیبانی کامل و پوشش خبری و تلویزیونی از اردوهای راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و هم اکنون راهیان نور عمومی اقدامات و فعالیت های مختلفی را انجام  داده است و این مجموعه از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکرده اند.
معاون روابط عمومی سپاه استان سمنان با تقدیر از تلاش همکاران خود بیان داشت: در این چند روز حضور بنده از یادمان های دو کوهه ،قائمیه یادمان محل  استقرار تیپ 12 در زمان جنگ ، یادمان فتح المبین شوش، یادمان شهدای  هفت تپه شهدای آماد تیپ 12 و یادمان هویزه دیدن و سرکشی کردیم و خوشبختانه حضور مردم و تلاش های خادمان زائران سرزمین های نور قابل تقدیر و تجلیل است.
دیابی اظهار داشت: انسان برای تجدید قوای معنوی خود نیازمند به حضور در اماکن زیارتی دارد که یکی از آنها حضور در سرزمین ها و مناطق عملیاتی کشورمان است که بر قوت قلب و روح و معنویت انسان می افزاید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها