خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان عنوان کرد

راهیان نور سرمشق زندگی رزمندگی وجان‌نثاری برای جوانان امروزی

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: راهیان نور یک سرمشق زندگی رزمندگی وجان نثاری و از خود گذشتگی برای جوانان امروزی است و می تواند جوانان ما را در مقابل استکبار و دشمنان داخلی وخارجی بیمه کند.
کد خبر: ۸۸۳۹۵۱۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
راهیان نور سرمشق زندگی رزمندگی وجان‌نثاری برای جوانان امروزیحجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به بحث راهیان نور اظهار داشت: راهیان نور پلی ارتباطی بین جوانان دهه 60 و دهه 90 است که از طریق راهیان نور با هم ارتباط می گیرند.

وی افزود: راهیان نور مروری بر زندگی و رفتار و گفتار و منش جوانان دهه 60 که سراسر حماسه وشجاعت بود، است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: راهیان نور بهترین روش برای جذب جوانان به الگوی ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ آن در جامعه است.

وی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان بهترین الگو برای جوانان امروز هستند، گفت: جوانان در سفر راهیان نور ضمن آشنایی با شهدا آنان را به عنوان یک الگوی مقاوم وشجاع برای خود قرار می دهند که چگونه در مقابل تمام استکبار ایستادند.

قربانی با اشاره به هجمه‌های دشمنان تصریح کرد: جوانان امروز نیز در برابر خطر دشمن که جنگ نرم است؛ هوشیار و بصیر هستند تا بتوانند از انقلاب و ارزش‌های آن در مقابل دشمن دفاع کنند.

وی خاطرنشان کرد: راهیان نور یک سرمشق زندگی رزمندگی وجان نثاری و از خود گذشتگی برای جوانان امروزی است و می تواند جوانان ما را در مقابل استکبار و دشمنان داخلی وخارجی بیمه کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات