خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: راهیان نور شعله های عشق الهی را در دل ها شعله ور می سازد و زائزان مشهد الشهدا را با هوای دلپذیر خود به خودشناسی و خداشناسی دعوت می کند و به تامل وا می دارد.
کد خبر: ۸۸۴۰۰۶۴
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

حجت‌الاسلام علیرضا گودرز تله جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن تبریک ولادت ام الائمه حضرت زهرا(س)، ابراز داشت: شهدای ایران اسلامی با تاسی از مادرشان حضرت زهرا(س) با طاغوت متجاوز زمان مبازره و دفاع جانانه‌ای کردند و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند که این نیز نشانه پیروی از مادرشان حضرت زهرا(س) است.

وی افزود: دشمنی دشمن با ماهیت انقلاب اسلامی از زمان انقلاب همچنان ادامه دارد و نبرد سخت تن به تن زمان دفاع مقدس امروز تبدیل به جنگ نرم شده و در عین حال به مراتب سخت‌تر از زمان جنگ است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین بیان داشت: جوانان غیور زمان جنگ از تمام منویات دنیوی خود گذشته و به لذات زود گذر دنیا پشت کردند و جایگاه ها و پست های ریاستی را وا گذاشتند تا ایران اسلامی امروزه تنها جزیره آرام در اقیانوس متلاطم منطقه باشد.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور عنوان کرد: راهیان نور شعله های عشق الهی را در دل ها شعله ور می سازد و زائزان مشهد الشهدا را با هوای دلپذیر خود به خودشناسی و خداشناسی دعوت می کند و به تامل وا می دارد.

تله‌جردی ابراز داشت: شهدای دفاع مقدس امروز نیز با تاثیرات خود بر زائران مشهد الشهدا با جنگ نرم دشمن مقابله می کنند و مقابل نقشه های دشمن نقش آفرینی می کنند.

وی در پایان گفت: اعزام همه اقشار جامعه به این مناطق از مهمترین و تاثیر گذارترین برنامه های فرهنگی است که تحول عجیبی در جوانان ایجاد می کند که این تحول با برخی ملاک ها و معیار های محدود دنیوی قابل سنجش نیست.

انتهای پیام/



ارسال نظرات