خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه استان قم خبر داد:

تولید و پخش روزانه مستند تلویزیونی راهیان نور با همکاری صداوسیما و سپاه قم

مسئول روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) از اعزام دو گروه خبری و مستندساز به مناطق عملیاتی با همکاری سپاه استان و تولید و پخش مستندهای روزانه از شبکه استانی سیمای نور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۹۰۵۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

تولید و پخش روزانه مستند تلویزیونی راهیان نور با همکاری صداوسیما و سپاه قم

علی تقوایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون راهیان نور بخصوص فرمایشات اخیر ایشان در جمع مدیران و مجریان اردوهای زیارتی مناطق عملیاتی اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی با تاریخ طلایی هشت سال دفاع مقدس، به مثابه ثروت عظیمی است که باید از دریچه اردوهای معنوی راهیان نور به آن دست یافت.

وی افزود: با توجه به اهمیت فوق العاده برگزاری این اردوها در فرهنگ سازی جامعه، سپاه استان قم در طول اعزام کاروان های راهیان نور برنامه هایی را به طور ویژه به منظور پوشش رسانه ای اعزام کاروان ها و انعکاس کیفی، مطلوب و ماندگار آن در سطح استانی، ملی و فراملی و در فضاهای مجازی در دستور کار خود قرار داده است.

مسئول روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی معاونت های اطلاعات و اخبار و سیمای مرکز قم دو گروه خبری و مستندساز به مناطق عملیاتی و یادمان های شلمچه، طلائیه، فتح المبین، فکه، هویزه، پادگان شهید زین الدین اندیشمک، دهلاویه، معراج شهدای اهواز و ... اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در طول مدت حضور این دو گروه، بیش از 400 دقیقه تصویر به صورت فیلمبرداری معمولی و هلی شات و 180 دقیقه خبر تهیه و ضبط شد، ادامه داد: تجهیز گروه مستندسازی به باکس تدوین سیار برای اولین بار این امکان و مزیت را ایجاد کرد که مجموعه هایی تولید و آماده شده و در قالب مستندهای 10 دقیقه ای هر روز از شبکه استانی سیمای نور و بخش خبر، پخش گردد.

تقوایی همچنین تهیه و پخش گزارش تولیدی از مناطق همزمان با «روز ملی راهیان نور» را دیگر اقدام گروه خبری و مستندساز استان برای نخستین بار برشمرد و ابراز داشت: همزمان با عید نوروز نیز گزارش تولیدی در خصوص حضور جوانان در مناطق عملیاتی از جمله شلمچه خواهیم داشت.


ارسال نظرات