خبرهای داغ:
مدیرآموزش وپرورش سرایان:

آموزش وپرورش اثرگذارترین نهاد جامعه است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرایان گفت: آموزش و پرورش جزء اثرگذارترین نهادهای جامعه می باشد و در زمان هشت سال دفاع مقدس نقش خود را مقتدرانه ایفا کرده است.
کد خبر: ۸۸۳۸۱۳۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، یادواره شهدای فرهنگی شب گذشته با حضور فرهنگیان ، دانش آموزان، مسئولین و خانواده معظم شهدا در محل سالن سینما بعثت سرایان برگزار شد.
 
در این یادواره که با خاطره گویی راویان و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت همراه بود محمد کسمایی مدیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش جزء اثرگذار ترین نهادهای جامعه است که در زمان هشت سال دفاع مقدس با تقدیم 36هزار شهید دانش آموز و 5هزار شهید معلم نقش خود را مقتدرانه ایفا کرده است.
 
وی افزود: شهدای دانش آموز و معلم کلاس درس را رها ساختند و به ندای امام و مقتدای خود پاسخ گفتند و به جبهه ها شتافتند و با تقدیم جان خود از اسلام و انقلاب دفاع کردند که این خود گواهی بزرگ بر مدار بودن دستگاه تعلیم و تربیت می باشد.
 
مدیر آموزش و پرورش اظهارکرد: شهداء رفتند و دینی بزرگ بر گردن ما و شما گذاشتند و آن اینکه همیشه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب بایستید و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری از آرمانهای بلند امام و شهداء دفاع نمایید.
 
کسمایی گفت: در زمان هشت سال دفاع مقدس آنچه که باعث پیروزی ما شد ایمان به خدا و اعتقادات دینی بود و شما نیز باید اکنون ایمان خود را در راه رسیدن به اهداف مقدس نظام اسلامی ایران قوی نمایید و با درس گرفتن از رشادتهای شهداء رسالت آنها را ادامه دهید.
 
وی تاکید کرد:  نکند خدای ناکرده رسالت بجا مانده از شهداء را فراموش کنیم و گول تبلیغات مخرب دشمنان را بخوریم ، و باید هوشیار باشیم که دشمنان در زمان کنونی مغز و تفکر شما را نشانه گرفته است و ما باید با تلاش و کوشش خود و حفظ حجاب و عفاف و درس خواندن و درنوردیدن قله های علم و دانش این حربه آنها را نقش بر آب سازیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها