خبرهای داغ:

نشست مشترک هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشكي شاهرود با مدير كل بازرسی استان سمنان

نشست مشترک هیات رییسه دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني شاهرود با مدير كل بازرسی استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۰۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در نشست مشترک هیات رییسه دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني شاهرود با مدير كل بازرسی استان سمنان، دكتر سيد عباس موسوي رييس دانشگاه علوم پزشكي شاهرود با تشكر ازحضور محمدتقی مشهدي بازرس كل محترم استان سمنان در جلسه هيات رييسه دانشگاه به تعاملات گسترده و مهم دانشگاه علوم پزشكي شاهرود با اداره كل بازرسی استان سمنان اشاره كرد و از همكاري هاي بعمل آمده قدرداني نمود.

در اين نشست محمدتقي مشهدي رییس اداره كل  بازرسی استان سمنان با تشكر از اقدامات گسترده دانشگاه علوم پزشكي شاهرود خواستار اطلاع رساني خدمات ارايه شده و اقدامات انجام شده در بخش هاي مختلف بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي گرديد.

مدير كل بازرسی استان سمنان در ادامه با اشاره به اهميت پياده سازي شعار دولت الكترونيك بيان کرد: يكي از اهداف استقرار دولت الکترونیک استفاده از فناوری جدید وفراهم سازي تسهیلات لازم جهت دسترسی مناسب به اطلاعات و خدمات دولتی و همچنين اصلاح کیفیت خدمات است.

وي همچنين افزود:مهمترين نتيجه به کارگیری فناوری اطلاعات در بخش های مختلف دولت افزایش بهره وری و ارتقا سطح خدمات رسانی و درنهايت افزایش رضایت مردم خواهد بود .

مدير كل بازرسی استان سمنان در ادامه افزود: هنگامي كه فناوری هاي موجود افراد را قادر مي سازد در مکان‌های مختلف با فواصل مختلف صوت و تصویر همدیگر را به صورت زنده دریافت نموده و همانند جلسات حضوری با یکدیگر ارتباط داشته و تبادل نطر نمایند چرا اصرار داريم كه بايد تمامي جلسات بصورت حضوري در سايرشهرها و مركز استان برگزار گردد؟

مشهدي در ادامه با بيان فوايد استفاده از فناوري ويدئو كنفرانس گفت: فوايد و مزاياي متعددي دراستفاده از فناوري ویدئو کنفرانس بجاي جلسات حضوري وجود دارد كه صرفه جوئی در زمان و صرفه جويي در هزينه ها از آن جمله است.

بازرس كل استان سمنان با اشاره به لزوم توجه به اقتصاد مقاومتي و كاهش هزينه هاي غير ضروري افزود: با جلوگيري از زمان‌های صرف شده برای اياب وذهاب ،كاهش خستگی‌های ناشی از سفر و صرفه جوئی در هزینه ها ي ناشي جابجائی فیزیکی افراد، صرفه جوئی درهزینه‌های رفت و آمد، تهیه سالن، پذیرایی و نيزكاهش حطرات حوادث در واقع توانسته ايم از به مديريت بهينه منابع انسانی و امکان برگزاري جلسات متعدد طی یک روز کاری را با سرعت بخشي در تصمیم گیری فراهم نماييم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها