خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

پیروی از ولایت فقیه مانع آسیب دشمنان به انقلاب اسلامی ایران

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: تا زمانی که مردم جامعه از ولایت فقیه پشتیبانی و پیروی کنند استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی ایران نمی‌توانند به کشور آسیبی برسانند.
کد خبر: ۸۸۳۷۰۱۵
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ سیدرضا موسوی در یادواره شهدای روستای کمک سفلی که با حضور مسئولین و مردم ولایت مدار و شهید پرور برگزار شد، اظهار داشت: ما باید به وصیت‌نامه شهداء عمل کنیم.

وی افزود: ما باید در طول زندگی خود عهد و پیمان ببندیم که راه و سیره شهدا را در پیش بگیریم و ادامه دهیم تا راه را گم نکنیم.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: اکثر شهدا در وصیت‌نامه خود همه را به پیروی از ولایت فقیه و پشتیبانی از آن دعوت می کنند .

وی ادامه داد: تا زمانی که مردم جامعه از ولایت فقیه پشتیبانی و پیروی کنند استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی ایران نمی‌توانند به کشور آسیبی برسانند.

موسوی با بیان اینکه امنیت و آسایش و استقلال ما مدیون خون شهدا است، عنوان کرد: اگر می بینیم در سراسر منطقه استکبار جهانی و گروهک های تروریستی جرأت حمله به مرزهای کشور را ندارند به برکت خون شهدا و رشادت‌های آنان است.

امام جمعه اسدآباد نیز در این یادواره گفت: برگزاری یادواره شهدا باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با سیره شهدا است.

حجت‌الاسلام موسی حسینی‌مجد با اشاره به توطئه دشمنان عنوان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا برنامه خوب و مؤثری در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات