خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

خطر نفوذ لیبرال ها و سکولارهای دینی از استکبار بیشتر است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: دومین جریان لیبرال ها و سکولارهای دینی است که از اول انقلاب بودند و خطر آنان از جریان استکبار بیشتر است و اکنون در خیلی جاها نفوذ کردند .
کد خبر: ۸۸۳۵۶۵۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ علی قاسمی صبح امروز در اختتامیه مجمع عالی بسیج کارمندان استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی در همه مقاطع با حوادث، بحران ها و وضعیت های خاصی مواجه بوده است اما به شکلی که امروز تهاجم و فشارها همه جانبه است سابقه نداشته است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر از هر نظر تحت فشار و تحریم هستیم و کاسه صبر برخی از اقشار جامعه دارد لبریز می شود و امام جامعه بهتر از هر کسی شرایط را به خوبی درک می کنند .

فرمانده سپاه استان خاطرنشان کرد: در زمان پیامبران، مراجع و امامان نیز ملت ها نتوانستند آستانه صبر خودشان را بالا ببرند و با انقلاب و رهبری همراهی نکردند و لذا در هیچ زمانی تشکیل دولت اسلامی انجام نشده است.

وی یادآور شد: خداوند در سوره های احقاف، فصلت و هود قرآن کریم به سرگذشت انقلاب اسلامی اشاره دارد که اگر استقامت، پایداری و صبر در همه زمینه ها ادامه پیدا کند قطعا پیروز می شویم اما اگر تحمل و صبر ما پایان پذیرد این سنت الهی است که شکست ما حتمی است.

قاسمی افزود: اگر امروز سه قوه مجریه، قضاییه و مقننه طبق فرمایشات رهبری عمل نکنند و آستانه صبر و پایداری در مسئولین پایان پذیرد سنت الهی در مورد ملت ما اتفاق می افتد و ما هم به سرنوشت قوم بنی اسرائیل گرفتار می شویم.

وی متذکر شد: اگر با ایمان به خدا، صبر و پایداری بر سر عهد و پیمان با شهدا، ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی ثابت قدم باشیم همچون همیشه تاریخ که هر جا در مقابل کفر و نفاق ایستادگی کردیم پیروز می شویم.

فرمانده سپاه استان با اشاره به دو جریان در مقابل انقلاب اظهارداشت: جریان اول استکبار یعنی دشمنان خارجی مانند امریکا و اسرائیل که تمام هدف آنان براندازی نظام اسلامی است و می خواهند که ایران باشد اما ایرانی با اهداف اسلامی نباشد .

وی ادامه داد: دومین جریان لیبرال ها و سکولارهای دینی است که از اول انقلاب بودند و خطر آنان از جریان اول بیشتر است . اکنون در خیلی جاها نفوذ کردند .

قاسمی بیان داشت: در صدر اسلام نیز شکست پیامبر(ص) و امام علی(ع) در جنگ ها از جانب داخلی ها و آنهایی بود که نتوانستند امام خود را همراهی کنند. و این خطر همان اختلاف، شکاف، نفاق و دو رنگی از درون است.

وی یادآور شد: رهبری الهی و معنوی، شریعت و دین اسلام و مردمی که عمل به شریعت و اطاعت از رهبری می کنند انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

فرمانده سپاه استان اظهارداشت: ملت ما تاکنون در استقامت و پایداری در مسیر انقلاب و اطاعت از رهبری الگو بوده است و تاکنون هیچ پیامبر و امامی این تعداد یار نداشته و مدت انقلاب و امامت طول نکشیده است.

وی بیان داشت: در مسیر تحقق نظام اسلامی پیش تازیم و در مرحله سوم یعنی تحقق دولت اسلامی قرار داریم و در اینجا دشمن از نقطه ضعف ما سوء استفاده می کند.

قاسمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به مرز 40 سالگی می رسد. هیچ حکومت مردمی دینی همچون انقلاب اسلامی در تاریخ وجود ندارد افزود: دشمن حربه ها را بیشتر و حلقه محاصره را تنگ تر می کند. ما در همه بخش ها پدافند کردیم اما در بخش اقتصادی جبهه پدافندی محکم نیست.

وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب به دولت فرمان تشکیل قرارگاه و فرماندهی اقتصادمقاومتی را صادر کردند. چون لشکرها نباید به میل خود در این عرصه کار کنند.

فرمانده سپاه استان ادامه داد: ملت ما در اطاعت از فرمان ولایت تاکنون خوب عمل کرده است و این را در 22 بهمن دیدیم و در انتخابات نیز با وجود تمام مشکلات مردم ما همیشع در صحنه است و ما به این ایستادگی نیاز داریم.

وی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت در بسیج تقویت می شود متذکر شد: وابسته نبودن به شرق و غرب و تنها مطیع خدا بودن رمز موفقیت انقلاب اسلامی است. 75 درصد شهدای جنگ بسیجیان بودند.

قاسمی با بیان اینکه شما باید دستورات اسلامی را پیاده کنید و امر به معروف و نهی از منکر همچون نماز واجب است گفت: استقامت در عرصه اقتصادمقاومتی قناعت است . چرا مصرف برق یا بنزین و غیره در کشور ما تا این اندازه زیاد است؟

وی تاکید کرد: امکان ندارد دم از اطاعت از ولایت بزنیم و در کنار آن مدیری سکولار را هم بپذیریم چون نور و ظلمت با هم جور در نمی آید و ایمان و یقین با منافق گری دو تا است.

فرمانده سپاه استان افزود: ما با کنسرت مخالف نیستیم با برگزاری جشن های مختلط با هر عنوانی که به شکل خانوادگی یا دانشجویی برگزار می شود و در آن آهنگ و بزن و برقص است مخالفیم .

وی ادامه داد: در روز شهادت فاطمه زهرا(ص) کویر نوردی مختلط با زدن و رقصیدن و لطمه زدن به محیط زیست مخالفیم.

قاسمی با بیان اینکه به جای ثروت آوری گروه کویر نوردی، شاهد لطمه زدن به محیط اجتماعی و طبیعت و فرهنگ مردم منطقه بودیم افزود: چرا کسی سوال نمی کند؟ چرا قانونی برای این هنجارشکنی ها وجود ندارد؟ اما برای شکار خرگوش جریمه و حبس داریم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها