خبرهای داغ:
رئیس اداره امنیت حفاظت و اطلاعات سازمان زندان های کشور:

رویکرد حفاظت و اطلاعات پیشگیری است

رئیس اداره امنیت حفاظت و اطلاعات سازمان زندان های کشور گفت: رویکرد حفاظت و اطلاعات پیشگیری است و پیشگیری در زندان ها کار سنگینی است.
کد خبر: ۸۸۳۵۲۲۲
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم تودیع و معارفه سرپرست حفاظت و اطلاعات اداره کل زندان های همدان با حضور عباسیان رئیس اداره امنیت حفاظت و اطلاعات سازمان زندان های کشور، حسن محمدیاری مدیر کل زندان های همدان، معاونین، روسای زندان ها برگزار شد .

رئیس اداره امنیت حفاظت و اطلاعات سازمان زندان های کشور در این مراسم اظهار داشت: رویکرد حفاظت و اطلاعات پیشگیری است و پیشگیری در زندان ها کار سنگینی است.

عباسیان با بیان اینکه روسای زندان ها باید رابطه تنگاتنگ با حفاظت و اطلاعات داشته باشند، گفت: آگاه سازی و هوشیاری از دیگر وظایف حفاظت و اطلاعات است.

وی افزود: در سایه امنیت در زندان ها، اصلاح و تربیت انجام می گیرد و تلاش حفاظت و اطلاعات ارتقا ء امنیت در زندان ها است.

رئیس اداره امنیت حفاظت و اطلاعات سازمان زندان های کشور ضمن قدردانی از زحمات «جبار پیوسته» و با تکیه بر اخلاق‌گرایی، ابراز داشت: وی عملکرد موفقی در طول دوره فعالیت خود داشته است.

مدیرکل زندان‌های استان همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه حفاظت و اطلاعات باید پیشگیری و دستگیری کند، اظهار داشت: کارکنان حفاظت و اطلاعات وظیفه خطیری را بر عهده دارند و وظیفه حفاظت و اطلاعات امر به معروف و نهی از منکر است .

حسن محمدیاری ضمن تقدیر از زحمات «جبار پیوسته» رئیس سابق حفاظت و اطلاعات اداره کل، برای «نبی مرادی» سرپرست جدید حفاظت و اطلاعات در مجموعه اداره کل زندان های همدانآرزوی موفقیت کرد و خواستار همکاری صمیمانه و تنگاتنگ کارکنان و روسای زندان ها با سرپرست جدید حفاظت و اطلاعات اداره کل زندان های همدان شد.

در پایان این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات «جبار پیوسته»؛ «نبی مرادی» به عنوان سرپرست حفاظت و اطلاعات اداره کل زندان‌های استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات