خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی:

جامعه ای که در آن امر به معروف کنار گذاشته شود باید منتظر بلا باشد

کارشناس سیاسی گفت: در حال حاضر عده ای به دنبال دو قطبی کردن جامعه به دو قطب اقتصادی و قطب دینی هستند.
کد خبر: ۸۸۳۵۰۲۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین درّی از هادیان سیاسی ویژه کشوری در جمع اعضاء هیئت یاوران ولایت شهرستان خوسف اظهار داشتند: امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فرموده اند: من در طول این مدت که با رژیم شاهنشاهی مقابله داشتیم نگران بیرون کشور نبوده ام لکن حالا نگرانم. نگران انسان های منافق و دورو هستم که همه را به اسلام دعوت می کنند اما خودشان به اسلام پایبند نیستند و عمل نمی کنند. (صحیفه نور جلد 12 صفحه 163)

وی افزود: در حال حاضر عده ای به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند. به دو قطب اقتصادی و قطب دینی، عده ای می گویند ما می خواهیم اقتصاد را سامان دهیم اما گروه دیگر نمی گذارند.

این هادی سیاسی اظهار کرد: امروزه 183 دین ساختگی در کشور وجود دارد. که این ها نشات گرفته از دو مکتب وهابیت به مرکزیت عربستان و بهائیت به مرکزیت ایران که هردو با مدیریت انگلیس خبیث فعالیت می کنند و هدف این ها تفرقه و نفاق بین شیعه و سنی است.همان سیاست انگلیس که می گفت تفرقه بینداز و حکومت کن.

وی عنوان کرد: 43 نفر از خانم ها که هم اکنون در زندان هستند ادعا می کنند که همسر امام زمان (عج)هستند.که تحت تاثیر انجمن حجتیه و عرفان های کاذب و نوظهور هستند.

دری افزود: امروزه آمار طلاق به شدت بالا رفته است. میلیون ها معتاد در کشور شناخته شده است.8میلیون تحصیل کرده بیکار در کشور وجود دارد. 12 میلیون جوان در سن ازدواج قرار دارند که هنوز ازدواج نکرده اند. مسئولین باید به این اوضاع رسیدگی کنند نه این که بیایند به ارزش های اسلام بی احترامی کنند و رقص زن و مرد را مجاز بدانند.

وی در پایان افزود: جامعه ای که در آن امر به معروف کنار گذاشته شود باید منتظر بلا باشد. همه ما باید پشتیبان ولی فقیه باشیم و سخنان و مطالب گرانبها ایشان را رصد کنیم و همه ما باید شکر گذار وجود رهبر انقلاب باشیم و برای سلامتی و طول عمر با برکت ایشان دعا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها