خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس:

یادواره شهدا چه ضرری به کسانی می رساند که با برپایی آن مخالفند

امام جمعه شهرستان فردوس گفت: برگزاری یادواره شهدا انسان را به یاد خدا و امام زمان (عج) می اندازد و این یادواره ها چه ضرری میرساند به آن هایی که می گویند یادواره شهدا برگزار نکنید.
کد خبر: ۸۸۳۳۴۹۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام بابایی در مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در شهرستان فردوس گفت : خدا را سپاسگذاریم بار دیگر میزبان دو شهید گمنام هستیم و فضای شهرمان معطر به عطر شهدا می شود.


امام جمعه شهرستان فردوس افزود : در حقیقت این شهدا هستند که میزبان اند و ما مهمان هستیم و باید از آنان تشکر کنیم.

حجت الاسلام بابایی با اشاره به برگزاری یادوراه های شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدا انسان را به یاد خدا و امام زمان (عج) می اندازد و این یادواره ها چه ضرری میرساند به آن هایی که می گویند یادواره شهدا برگزار نکنید.

وی گفت: شهدا درحق ما با دفاع از کشور برادری را ثابت کردند و ما نیز باید با دوری از گناه و پیروی از ولایت فقیه در حق آنها جبران کنیم.

وی در خصوص تدفین شهدا در دانشگاه آزاد گفت: قطعا دانشجویان با مشاهده قبور شهدا در محوطه دانشگاه به یاد دوران دفاع مقدس و جانفشانی های رزمندگان خواهند بود و فضای معنوی در دانشگاه بیشتر خواهد بود.
 

لازمه رضایت شهدا از ما پایبندی ولایت فقیه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی در این مراسم گفت: شهدا به تدریج می‌آیند تا ما راه را گم نکنیم و لازمه رضایت شهدا از ما پایبندی به ولایت فقیه است.

علیرضا حسنی تاکید کرد: شهدا نیازی به غبار‌روبی از سنگ مزارشان ندارند بلکه این ما هستیم که باید غبار غفلت را از قلبهایمان بزداییم.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم شهدا از ما راضی باشند نباید در مقابل ولایت مجتهد شویم و امروز کسانی که در مقابل ولایت می‌ایستند در حقیقت شهدا را آزار می دهند.

حسنی حاصل وصیت‌نامه تمام شهدا را پشتیبانی از ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: امروز بهترین زمان برای عذرخواهی از محضر شهدا و برگشتن به مسیر اسلام و ولایت است در غیر اینصورت فردای قیامت پاسخی در مقابل شهدا نخواهیم داشت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها