خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه سرایان:

پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی، پیام رزمایش راهیان بیت المقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان گفت: اجرای رزمایش راهیان بیت المقدس حاوی دو پیام ،پیروی مطلق از فرامین فرماندهی کل قوا و پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی می باشد.
کد خبر: ۸۸۳۰۱۸۴
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد امانتی فرمانده ناحیه سپاه سرایان صبح امروز در صبحگاه بسیجیان در رزمایش راهیان بیت المقدس گفت: رزمندگان و دلاور مردان بسیجی با ایثار و گذشت و فداکاری خود در هشت سال دفاع مقدس و اکنون در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان قسم خورده با حضور در تمامی صحنه های انقلاب از جمله رزمایش های متفاوت به دفاع از آرمانهای بلند شهیدان و امام راحل عظیم الشان برمی خیزند.
 
وی افزود: اجرای رزمایش راهیان بیت المنقدس دارای دو پیام بزرگ که پیروی از فرامین مقام معظم رهبری وفرماندهی معظم کل قوا و پشتیبانی از نیروهای مقاومت اسلامی در کل جهان می باشد و نیروهای شرکت کننده دراین رزمایش عظمت و اقتدار نظام اسلامی وایستادگی در برابر همه ترفندهای دشمنان را نشان می دهند.
 
فرمانده سپاه پاسداران سرایان اظهارکرد: برگزاری این رزمایشها برای دشمنان انقلاب واسلام بیم آفرین وبرای دوستان انقلاب واسلام نویدآفرین می باشد و انسجام نیروهای ارزشی وبسیجی را درمقابله با دشمنان می رساند.
 
امانتی گفت: اینکه مسئولی دراستان می گوید باید به حال هنر استان گریست باید گفت که باید به حال بیکاری جوانان وعدم اشتغال آنان و رکود و گرانی گریست واین مسئول باید بداندکه در موضوعی که تخصص ندارد وارد نشود و فقط مسائل اجرایی محوله خود را پیگیری نماید.
 
وی خاطرنشان کرد: ما همه وظیفه خود می دانیم که براساس مطالبات و فرامین مقام معظم رهبری حرکت کنیم ومسئولین دولتی هم باید بدانندکه بسیج درهمه عرصه ها کمک دولت وقوه مجریه می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها