خبرهای داغ:
دکترحسن عباسی در دزفول:

فتنه امروز، ناکارآمدی مسئولان است/ دارد بین اصولگرایی و انقلابی‌گری فاصله می‌افتد

رئیس اندیشکده یقین: از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کنم، باید دید برنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی چیست. نشست دانشجویان شهرستان دزفول که بنا بود در سالن مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار شود در حوزه ی علمیه ی آیت الله قاضی دزفولی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۹۵۷۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

دکتر حسن عباسی سخنران این برنامه بود که با اقامه ی نمازجماعت در محوطه حوزه و گفتگوهای حضوری دانشجویان و طلاب و بدرقه وی برای حضور در شهرستان اندیمشک دقایقی پیش به پایان رسید.

این نشست توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان دزفول و با موضوع: «لیبرال ها چگونه اسلام را استحاله می کنند؟» برپا گردید.

دکتر حسن عباسی در نشست فوق که با شرکت رئیس حوزه ی علمیه دزفول و حضور غافلگیر کننده انبوه برادران و خواهران دانشجو و طلبه اجرا شد گفت: فتنه ی امروز چالش ناکارآمدی مسئولان است که مردم را یک هفته پس از حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن، به اعتراض علیه نظام در خیابان بکشاند.

رئیس اندیشکده ی یقین افزود: حق مردم خوزستان این بود که عالی ترین مقام اجرایی کشور با این معضلات پیش آمده استان، نیم ساعت در آن حضور یافته و نفس بکشد نه اینکه تمام مشکلات را به دولت قبل حواله بدهند.

وی در خصوص جدیدترین تغییرات سیاسی احزاب و جریانات سیاسی کشور ابراز داشت: دارد بین اصولگرایی و انقلابی گری فاصله می افتد و باید دید برنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی چیست.

عباسی در پاسخ به یکی از حاضرین که از نامزد احتمالی مورد حمایت او پرسیده بود تصریح کرد: از هیچ کاندیدای خاصی حمایت نمی کنم. باید برنامه های هدفمند نامزدها را در ابعاد مختلف رصد و دنبال کنید تا شاهد دولتی همچون دولت کنونی نباشیم که فقط دنبال یک زیرسیستم سیاست خارجی بود.

رئیس اندیشکده ی یقین به نقشه دشمنان برای استحاله ی انقلاب اشاره کرد و خاطرنشان نمود: آمریکا خواهان این است که ظاهر جمهوری حفظ شود ولی ماهیت آن تبدیل به لیبرالیسم شود.

وی ادامه دادجمهوری اسلامی به این دلیل استحاله نشد که رهبرانش نگذاشتند دولتها ایدئولوژی را از آن بگیرند و گذر از ایدئولوژی اتفاق نیفتاد.

عباسی از راز ماندگاری انقلاب پرده برداشت و اظهار نمود: هر گاه انقلابی پس از هر ۱۰-۱۵ سال نسل جوانانش در صحنه فعال باشند زنده می ماند و این رمز پویایی انقلاب ماست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها