خبرهای داغ:
در منزل جانباز 70 درصد امامیون

برگزاری جلسه راویان و ایثارگران دفاع مقدس شاهرود

جلسه راویان و ایثارگران دفاع مقدس شاهرود در منزل جانباز 70 درصد مهدی امامیون برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۹۵۲۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه هفتگی انجمن راویان و رزمندگان دفاع مقدس شهرستان شاهرود به میزانی منزل جانباز 70 درصد مهدی امامیون برگزار شد.

در این جلسه که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود، رئیس حوزه اسلامی دانشگاه صنعتی شاهرود و سرپرست حوزه هنری شهرستان و با حضور راویان و ایثارگران دفاع مقدس شاهرود برگزار شد، مستوفیان، حسین پور، مقصودی و داماد جانباز امامیون  در خصوص عملیات طریق القدس که جانباز امامیون در آن به درجه رفیع جانبازی نائل آمده است به خاطره گویی پرداختند.

قرائت دعای توسل و پخش کلیپ در مورد جانباز امامیون از دیگر برنامه های این جلسه بود و جمعی از راویان دفاع مقدس دامغان نیز در این جلسه حضور داشتند.

لازم به ذکراست محفل هفتگی راویان و رزمندگان دفاع مقدس شهرستان شاهرود به همت انجمن راویان و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه برگزار می شود.

مهدی امامیون قبل از مجروحیت فوتبالیست و عضو تیم سفیر شاهرود بوده و به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد و در سال 1360 در عملیات طریق القدس به درجه رفیع جانبازی 70 درصدی نائل آمده است و هم اکنون قدرت تکلم خود را از دست داده است و بیش از 35 سال روی ویلچر است و در ابتدا مجروحیت شش ماه در کما بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها