خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سید الشهدا(ع) آیسک خبر داد:

اجرای رزمایش راهیان بیت المقدس گردان 302 آیسک در سرایان

رزمایش راهیان بیت المقدس گردان 302 حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا شهر آیسک، پنجم و ششم اسفند ماه جاری در شهرستان سرایان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۲۸۹۵۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

مرتضی حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: رزمایش راهیان بیت المقدس گردان 302 حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا شهر آیسک، پنجم و ششم اسفند ماه جاری در شهرستان سرایان برگزار می شود.

وی با اینکه پیام ما در این رزمایش چند هدف مشخص ادامه دارد افزود: تجدید میثاق با ولایت، آرمان های امام خمینی ( ره ) و شهدا، ارتقاء سطح آمادگی و مهارت های حرفه ای و تخصصی گردان های رزمی بسیج برای اجرای موفق ماموریت های محول شده از اهداف این رزمایش است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سید الشهدای آیسک با بیان اینکه تمرین و فراخوانی بسیجیان از دیگر اهداف این رزمایش است گفت: ما شرقی ترین استان کشور هستیم و ضروری است که تهدیدات سطح عملیاتی بسیجیان شهرمان را بالا ببریم.

وی یادآور شد: آمادگی جسمانی، افزایش مهارت های عمومی و تخصصی و افزایش توان تیر اندازی به عنوان یک تمرین و فراخوانی بسیجیان از دیگر اهداف این رزمایش است.

حسن پور خاطرنشان کرد: رزمایش راهیان بیت المقدس با حضور اقشار بسیجیان شهر آیسک از جمله روستاهای تابعه در محل شهرستان سرایان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش از سال 91 تاکنون هرساله یک بار برگزار می شود گفت: اصل این رزمایش بر مبنای برنامه های عملیاتی دفاعی و امنیتی است و ماموریت محول شده بسیجیان شرکت کننده در رزمایش راهیان بیت المقدس حوزه بسیج سیدالشهدا آیسک اغتشاشات می باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سید الشهدای آیسک ادامه داد: در پایان این رزمایش کلیه بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش در مصلای نماز جمعه این شهر حضور خواهند یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها