خبرهای داغ:
راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد»:

برخی در سیستم دولتی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» با بیان اینکه عده‌ای در سیستم دولتی آب به آسیاب دشمن می ریزند، گفت: این امر یا به علت عدم ناآگاهی یا حب دنیا است.
کد خبر: ۸۸۲۸۶۵۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
برخی در سیستم دولتی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار میرزامحمد سلگی در نشست بصیرتی بسیجیان و کارکنان بانک مسکن با بیان اینکه جهاد یک امر آزمایشی و امتحان خداوند است، اظهار داشت: در نظام و کشور بزرگ اسلامی ما این توفیق شامل همه آحاد ملت ایران شد که در هشت سال دفاع مقدس جهاد کنند و درامتحان الهی سربلند شوند و پوزه دشمن را به خاک بمالند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس استکبار جهانی با تمام کارشکنی‌ها و تحریم‌ها به مقابله با نظام جمهوری اسلامی پرداخت، عنوان کرد: با وجود تمام کمبودها در کشور توانستیم دشمن را به خاک مذلت بکشانیم.

مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران پیروزی در جنگ تحمیلی را نتیجه روحیه ایثارگری و مقاومت حاکم دربین مردم و رزمندگان دانست و ابراز داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون در مقاطع مختلف به خاطر حضور گسترده و با واسطه تفکر بسیجی موفق و پیروز شدیم و این گذشته همانند تابلویی زیبا روبروی ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید از گذشته درس عبرت بگیریم تصریح کرد: میزا ن و اساس حال فعلی است و اگر حال فعلی مناسب باشد و مقتضات وظیفه و مسائل روز را بشناسیم و تکلیف خود را بدانیم، می توانیم در ادامه مسیر به آرمان اصلی که تحقق تمدن نوین اسلام است دست یابیم.

سلگی اضافه کرد: اگر دشمن را نشناسیم و مقتضای وظیفه عمل نکنیم هم گذشته پر افتخار را از دست خواهیم داد و هم دچار مشکل می شویم بنابراین باید مراقبت و محافظت کرد چراکه دسیسه های دشمن و تهاجم فرهنگی ، شبیخون و ناتوی فرهنگی به دلیل همین است.

وی با بیان اینکه افرادی در سیستم دولتی آب به آسیاب دشمن می ریزند، گفت: این امر یا به علت عدم ناآگاهی یا حب دنیا است.

راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» دست‌اندازی در بیت المال به هر شکل ممکن را قرار گرفتن در مسیر حب و محبت دنیا عنوان کرد و بیان داشت: این دست اندازی در بیت المال حتی در حد کم در وجود انسان مشکل به‌وجود می‌آورد و می‌بینیم که برخی در مقابل دشمن و کدخدایشان دستشان بالاست و این به دلیل عدم توجه به این موضوعات است که بسیار راحت از محافظه کاری در می‌آیند.

وی با اشاره به ضرورت تبیین مسائل سیاسی روز افزود: به فرموده امام صادق(ع) هر فرد عاقل باید آگاه به مسائل زمان خود باشد و در مقابل توطئه‌های ظریف و پیچیده دشمن بداند چه عکس العملی از خود نشان دهد.

سلگی با اشاره به تقریظ امام خامنه ای(مد ظله العالی) بر کتاب «آب هرگز نمی میرد» یادآور شد: این از برکت و نفس پاک سردار شهید همدانی و شهد و جهاد این انسان های مخلص است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات