خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان خبر داد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته شرکت اب و فاضلاب روستایی استان همدان گفت : 350 کیلومتر لوله گذاری درسطح روستاهای استان به انجام رسید هاست
کد خبر: ۸۸۲۸۶۶۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید مصطفی هاشمی امروز در نشست بصیرتی بسیجیان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان با بیان اینکه امسال سال بسیار پربرکتی برای شرکت آب و فاضلاب استان بود، اظهار داشت: یکی از این الطاف بارش های مناسب و به موقع بهاری بود که باعث جاری شدن رودخانه شد.

وی افزود : به وسیله بارش های بهاری تمام سدها سرریز شد و فرصت خوبی در شرکت ایجاد کرد و با برنامه ریزی‌ها توانستیم از این فرصت استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان با اشاره به فرمایشات امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) مبنی بر برداشت از محل صندوق ذخیره ارزی برای استفاده کنندگان تاسیسات آب روستایی ابراز داشت : خوشبختانه با سفر ریاست جمهوری به استان فرصت خوبی در این زمینه فراهم شد.

هاشمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان از لوله‌گذاری 350 کیلومتر درسطح روستاهای استان خبر داد و عنوان کرد : این شرکت در مناطق محروم کشورو استان مشغول به فعالیت است و این افنتخار بزرگ نصب این مجموعه است.

وی با ابراز خرسندی از بارش های زمستانی یاداآرشد : این بارش ها بارقه امید را در دل های ما روشن کرد تا بتوانیم تابستان سال آینده را با دغدغه کمتری سپری کنیم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات