خبرهای داغ:
امام جمعه موقت زیرکوه خطاب به استاندار:

تعریف سکولاری از دین مورد پسند مردم نیست/مردم خراسان شمالی و جنوبی دیندارند

امام جمعه موقت زیرکوه گفت: امروز در بدنه انقلاب شکوهمند اسلامی کسانی روی کار قرار گرفته اند که یا دین را قبول ندارند یا اگر قبول دارند به همان معنای سکولار قبول دارند.
کد خبر: ۸۸۲۸۳۵۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین حسن صادقی شب گذشته در اجتماع مردم شهر حاجی آباد که در اعتراض به سخنان اخیر استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، اظهارداشت: انقلاب اسلامی با ایثارمردم به وجود آمده وامروزه بحمدالله دراوج قدرت قرار دارد ودرخاورمیانه حرف اول را می زند وحتی خود دشمنان اعتراف می کنند هرتصمیمی که بخواهند بگیرند بدون ایران اسلامی امکان پذیر نیست.

امام جمعه موقت زیرکوه خاطرنشان کرد: استکبارجهانی روز بروز دچار ضعف و ناتوانی می شود و آمریکا خصوصا با روی کارآمدن ترامپ درحال مقدمه چینی برای خودمختاری است.

رئیس حوزه علمیه حاجی آباد، تصریح کرد: درست است انقلاب اسلامی در اوج قرار دارد اما درهیچ زمانی هم مثل امروز خطر ما را تهدید نکرده و نمی کند، چون امروز در بدنه این انقلاب شکوهمند اسلامی کسانی روی کار قرار گرفته اند که یا دین را قبول ندارند یا اگر قبول دارند به همان معنای سکولار قبول دارند.

وی اذعان داشت: این گونه افراد در بدنه نظام نفوذ کرده وهمان حرفی را می زنند که دشمنان خوشنود و دل شهدا خون می شود.

صادقی تاکیدکرد:در کشوری که چندین هزار شهید داده است اگر مسؤ‍ولی حرفی بزند که سازمان سیا و اسراییل خوشش بیاید این خطربزرگی است. بنابراین باید هوشیار باشیم چون شهدا رفتند تا معنویت در کشور به وجود بیاید.

امام جمعه موقت زیرکوه اظهارداشت: امروز باید از ایمان راسخ برخوردار باشیم تا آنهایی که دنبال استحاله نظام هستند نتوانند کاری از پیش ببرند و اگر افرادی که نفوذ کرده اند قدرت را بدست بگیرند همان بلایی را بر سر امت متدین اسلامی خواهند آورد که دشمنان بعد از پیامبر بر سر خاندان پیامبر آوردند.

وی ادامه داد: استاندار خراسان جنوبی در جمع هنرمندان حرف هایی را برزبان جاری کرده است که هر کسی که درد دین دارد این سخنان را بشنود بدنش به لرزه در می آید.

حجت الاسلام صادقی خطاب به استاندار گفت: شما در حوزه دینی که الفبای آن را هم بلد نیستی چرا ورود پیدا میکنی؟ چرا دل امام زمان را بدر می آوری؟ دل امام زمان(عج) از این حرفها خون است .

مدیر حوزه علمیه حاجی آباد با بیان اینکه استاندار گفته است مردم استان ما از اینگونه جلسات دارند و از شادی برخوردارند و اشکالی ندارد اینجا هم باشد، گفت: من نمی خواهم بین دو استان خراسان شمالی و جنوبی مقایسه انجام دهم چون خودش باعث تفرقه خواهد شد اما جناب استاندار، این مطلبی را که مطرح کردید خود خراسان شمالی هم مردم ناراحتند و می گویند مگر ما بی دینیم که این حرفها را می زنند ؟ چرا دیدگاه قلیل و اندک را به همه مردم خراسان شمالی تعمیم می دهید؟

وی ادامه داد: مردم مشکلات زیادی دارند ومقام معظم رهبری نیز فرمودند حضور مردم در۲۲ بهمن به معنای گلایه نداشتن از مسئ‍ولان نیست، اما درجایش باحضور خود از دین دفاع می کنند.

امام جمعه موقت زیرکوه تاکیدکرد: اگر می خواهید نشاط ایجاد کنید به مشکلات مردم بپردازید، بیکاری جوانان را حل کنید، جاده های ما مشکل دارد وسالی حدود۲۰۰نفر کشته می شوند اگر دنبال مسرت هستید جاده ها را اصلاح کنید.

وی ادامه داد : استان خراسان جنوبی استان محرومی است بنابراین تلاش کنید فقر را از بین ببرید وکارخانه هایی که تعطیل شده را راه بیندازید.

حجت الاسلام صادقی گفت: مردم آن هایی که شما تصور می کنید نیستند بلکه مردم آن کسانی هستند که ۹دی و۲۲بهمن وارد صحنه می شوند و مواضعشان را هوشمندانه اعلام می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها