خبرهای داغ:

شهدا مايه افتخار نسل هاي امروز و آينده هستند

فرمانده حوزه كارگري شهيد محلاتي سپاه ولايت تبريز در ديدار با خانواده شهیدان سیدرضا و جعفر میرمحمدی ایرانق گفت: شهدا كاري كردند كه نسل هاي امروز و آينده به ايراني بودن خود افتخار كنند.
کد خبر: ۸۸۲۸۳۱۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علي پور محمدي افزود: وقتي به گذشته نگاه مي كنيم كه چه راحت كشور با بي لياقتي پادشاهان بخش هایی از خاك خود را از دست داده ایم، به عظمت كار شهدا پي مي بريم.

وي تاکید كرد: شهدا با نثار جان خود حتي نگذاشتند يك وجب از خاك كشور به دست نامحرمان بيفتد و اين جاي بسي افتخار و سربلندي دارد.

شهید میر جعفر میر محمدی ایرانق در تاریخ دوازدهم آبان ماه 1336 هجری شمسی در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد.

تحصیلات ابتدایی را در دبستان شهریار به پایان رساند. در سال 62 در آزمون شرکت پالایشگاه تبریز شرکت کرد و پس از قبولی در دوره کارآموزی پالایشگاه تبریز حضور یافت.

پس از پایان دوره کارآموزی، به عنوان جوشکار درجه یک در آن شرکت مشغول به کار شد. با علاقه وافری که جهت حضور در جبهه های حق علیه باطل داشت، با حضور در مناطق عملیاتی به دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و در عملیات های مختلفی همچون بدر و کربلای 5 حضور یافت.

سرانجام پس از مجاهدت های فراوان و حضور بیش از 21 ماه در جبهه در تاریخ 28/3/67 در منطقه عملیاتی ماووت بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار