متخصص طب سنتی تاکید کرد

ترویج سبک زندگی سالم اساس طب سنتی ایرانی- اسلامی

متخصص طب سنتی گفت: اساس طب سنتی ایرانی- اسلامی بر ترویج سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماریها است.
کد خبر: ۸۸۲۷۱۴۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ دکتر کمیل‌راد متخصص طب سنتی در طرح آگاه‌سازی خانواده‌ها با رویکرد طب اسلامی که به همت حوزه بسیج خواهران کوثر 3 سپاه ناحیه مقاومت اراک برگزار شد با اشاره به انواع رشته‌ها در حوزه طب گفت: طب قرآنی، اسلامی، سنتی و ایرانی جزئی از انواع طب هستند.

وی افزود: بیمار شدن در قاموس دین انواع گوناگونی دارد که برخی از آن‌ها مربوط به عوامل تغذیه‌ای و مادی است که در جهان وجود دارد و براثر افراط و تفریط در به‌ کار بردن آن‌ها برخی مردم به برخی بیماری‌ها دچار می‌شوند که به وسیله داروهای شیمیایی یا داروهای سنتی و گیاهی به درمان خویش می‌پردازند.

متخصص طب سنتی تصریح کرد: دین اسلام نسبت به سلامت انسان‌ها اهمیت زیادی قائل است؛ چراکه جسم سالم است که انسان را می‌تواند در مسیر بندگی خدا و انجام وظایف یاری دهد.

کمیل‌راد با اشاره به اینکه طب سنتی و نوین باید بدون اغراض شخصی و علمی به کمک همدیگر بیایند، ادامه داد: در سال‌های اخیر مقابله عظیمی بین دو طب سنتی و نوین ایجاد شده به طوری که این دو علم قضاوت های زیادی نسبت به یکدیگر دارند.

وی افزود: طب سنتی باید به عنوان یک میراث تقویت شود چراکه اساس طب سنتی ایرانی- اسلامی بر ترویج سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماریها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار