خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار خبر داد

برگزاری دوره توانمندسازی شورای پایگاه‌های بسیج شهرستان بهار

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: به منظور ارتقاء و سطح آمادگی و توانمندسازی بیشتر اعضای شورای پایگاه‌های بسیج، دوره توانمندسازی این اعضاء به همت سپاه ناحیه بهار برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۷۱۳۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶

سرهنگ غلامرضا رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به طرح شهید الله‌دادی اظهار داشت: به منظور ارتقاء و سطح آمادگی و توانمندسازی بیشتر اعضای شورای پایگاه‌های بسیج، دوره توانمندسازی این اعضاء به همت سپاه ناحیه بهار برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری طرح شهید الله دادی و دوره توانمندسازی، آشنایی بیشتر و بهتر اعضای بسیجیان و شورای پایگاه با مسئولیتی است که در پایگاه دارند و این کمکی در راستای پیشبرد اهداف و تحقق آن در بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار ادامه داد: این دوره در مدرسه ریحانه النبی شهر بهار برای خواهران و برادران بسیجی برگزار شد و اعضای شورای پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات ناحیه بهار در این کارگاه نسبت به مسئولیت خود توجیه شدند.

وی هدف از برگزاری کارگاه آموزشی مذکور را در راستای تحقق مأموریت‌های بسیج دانست و تصریح کرد: ایجاد انگیزه در زمینه خدمتگزاری موثر در ابعاد مختلف بسیج، توجیه اعضای شورا نسبت به وظایف، الزامات و انتظارات بسیج است.

رجبی عنوان کرد: بروزرسانی اطلاعات شورا بر اساس آخرین تغییرات، تحقق سیاست سازماندهی، شناخت و تعامل اعضای شورا با رده های بالاتر و ایجاد همبستگی برای برگزاری جلسات ماهیانه پایگاه ها از جمله محورهای این کارگاه آموزشی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات