خبرهای داغ:

بازدید مسئول بنیاد کرامت آستان قدس رضوی از مرکز آفرینشهای هنری و تجسمی بسیج هنرمندان در روستای دیزج

مسئول بنیاد کرامت آستان قدس رضوی از مرکز آفرینشهای هنری و تجسمی بسیج هنرمندان در روستای دیزج شاهرود بازدید کرد.
کد خبر: ۸۸۲۶۸۸۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار حسین یکتا فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء و مسئول بنیاد کرامت آستان قدس رضوی با حضور در مرکز آفرینشهای هنری و تجسمی بسیج هنرمندان در روستای دیزج شاهرود با استاد نوری و مسئول بسیج هنرمندان دیدار و گفت و گو کردند.

در این برنامه که با حضور دهیار و رئیس شورای اسلامی روستای دیزج برگزار شد، حسین یکتا از کارگاه استاد نوری و تندیس های میادین دیزج و طرحهای بعدی و المان اولین میدان شهدای مدافع حرم در استان و شاید کشور در دیزج بازدید کرد.

در این بازید استان رضا نوری با ارائه گزارشی از فعالیت های مرکز آفرینش های بسیج هنرمندان شاهرود از حمایت های امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم شهرستان هاش شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و درخواست همکاری در جهت ساخت تندیس شهید مدافع حرم را مطرح کرد.

عباس اعتماد مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود نیز در این دیدار از تلاشهای استاد نوری بسیجی هنرمند شاهرود که سازنده این تندیس ها در شاهرود است و با تمام توان و قوا در راه آرمانهایی نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بر میدارند و دهیاری وشورای اسلامی دیرج که همت دارند و مرکز آفرینشهای هنری و انجمن هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان در این روستا مشغول فعالیت است تقدیر و تشکر نمود.

در این بازدید فاطمه اعتماد هنرمند سفالگر شاهرودی و شاگرد استاد نوری هدیه ای (تسبیح کربلا) که سردار یکتا شش سال پیش به وی داده بود را به سردار نشان داد و سردار نیز با ابراز خوشحالی از موفقیتهای این چند سال این هنرمند نوجوان تاکید کرد: آینده باید در دست این هنرمندان انقلابی و بسیجی و دغدغه مند اسلام و انقلاب باشد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها