خبرهای داغ:
آیت‌الله نوری همدانی:

هویت‌کشی و فرهنگی‌کشی جزو لاینفک نظام طاغوت بود/لزوم اهتمام بر حمایت و پشتیبانی از نظام

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به بیداری مردم مسلمان ایران پس انقلاب و پایه‌گذاری نظام قدرتمند اسلامی گفت: پیش از انقلاب هویت کشی و فرهنگی کشی جزو لاینفک نظام طاغوت بود که مردم را مجبور به پیروی از غربی‌ها می‌کردند.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۵۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
هویت‌کشی و فرهنگی‌کشی جزو لاینفک نظام طاغوت بود/لزوم اهتمام بر حمایت و پشتیبانی از نظام
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از خانواده‌های  کارکنان قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره به اینکه کار شما مقدس و تأثیرگذار است اظهار داشت: افرادی که برای رفع احتیاجات مردم گام برمی‌دارند و در راستای اهداف نظام کار می‌کنند کار بسی بزرگ است.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر وجوب شکربر نعمات الهی افزود: نظام انقلاب اسلامی از نعمت‌هایی است که خداوند برای مردم ایران ارزانی داشته و شکر آن بر ما واجب است از همین رو باید به شناخت و حمایت و پشتیبانی از آن اهتمام داشته باشیم.

استاد برجسته حوزه علمیه بابیان اینکه قبل از انقلاب مردم دچار انحطاط در فرهنگ، سیاست و اقتصاد بودند تصریح کرد: این انقلاب مردم را در همه جهات متحول کرد، از همین رو مطالعه تاریخ قبل از انقلاب برای شناخت هر چه‌بهتر این رویداد عظیم تاریخی بر همگان واجب است.

وی ادامه داد: پیش از انقلاب هویت کشی و فرهنگی کشی جزو لاینفک نظام طاغوت بود که مردم را مجبور به پیروی از غربی‌ها می‌کردند، آن‌ها با سرقت منابع ملی، ما را در جهان عقب نگه می‌داشتند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به بیداری مردم مسلمان ایران پس انقلاب و پایه‌گذاری نظام قدرتمند گفت: شناخت ارکان این انقلاب که عبارت است از اسلام، ولایت‌فقیه و مردم، بر همه واجب است تا به‌واسطه آن بتوان برای حفظ این نظام بیش‌ازپیش گام برداشت.
ارسال نظرات