خبرهای داغ:

آمریکا و اسرائیل طراحان توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران

پیشکسوت بسیجی شهرستان سرایان گفت: ریشه تمام فتنه ها و توطئه ها علیه ایران اسلامی آمریکا و اسرائیل است و مسئولین نباید در هیچ موضوعی به استکبار اعتماد نماید.
کد خبر: ۸۸۲۳۸۸۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
محمد امین ارفعی رزمنده هشت سال دفاع مقدس و پیشکسوت بسیجی شهرستان سرایان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهیدی است که برای امنیت و آسایش مردم و سرفرازی نظام اسلامی از جان خود گذشتند و مسئولین نباید ذره ای در مقابل دشمنان تعامل بخرج دهند چون ملت شریف ایران تجربه کرده است که تاکنون هرجا توطئه ای علیه نظام اسلامی انجام شده ریشه در استکبار جهانی بخصوص آمریکا و اسرائیل و کشورهای مرتجع عرب داشته است.

وی گفت: نمونه بارز آن ایستادگی مردم مقاوم و شجاع و دلاورمردی های رزمندگان، شهدا وایثارگران در هشت دفاع مقدس در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح بود که با اتحاد و یکپارچگی و تبعیت از فرامین رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) موجب شکست دشمن شد.

وی افزود: ما بسیجیان و پیروان ولایت مطلقه فقیه با تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا هیچگاه نخواهیم گذاشت که دشمنان بخواهند نقشه های خود را در ساقط نمودن نظام اسلامی عملی سازند و از مسئولین دولت نیز می خواهیم از اعتماد کردن به استکبار پرهیز نمایند که اعتماد به دشمنان با شکست نظام اسلامی همراه خواهد بود.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: امروز در کشور ایران اسلامی بسیارند جوانان غیور، تحصیلکرده، متعهد و مومنی که می توانند قلل رفیع علمی را در نوردند و موجب افتخار نظام اسلامی ایران شوند ولی متاسفانه گاها مشاهده می شود که در بسیاری از مناصب دولتی از افرادی خاص استفاده می گردد.

ارفعی گفت: متاسفانه صاحب منصبانی در این کشور وجود دارند که حقوق های نجومی دریافت می کنند؛ در حالی که یک جوان ایرانی از یک خانواده متوسط بخواهد ازدواج کند برای اخذ یک وام ازدواج چقدر باید در بروکراسی اداری و بانکی معطل بماند و در اخر هم بتواند آنرا دریافت کند یا نه.

وی بیان کرد: اعتماد به استکبار و در راس آن آمریکا نتیجه اش برجام می شود که در آن از خطوط رهبری هم عدول شد. تمام امکانات هسته ای ما را گرفتند و نابود کردند و نه تنها تحریم ها را برنداشته بلکه تحریم های جدیدی هم علیه ایران وضع نمودند که امروز نتیجه اش را ما می بینیم ولی آیا یک لحظه فکر کرده اند که استکبار حتی یک لحظه هم دلش برای ما نسوخته است.

وی اظهار داشت: امروز برخی مسئولین در کشور  مطرح می کنند وضعیت اقتصادی فقط از طریق رابطه با آمریکا خوب می شود و یک لحظه هم در اقتصاد مقاومتی که موجب توسعه و رونق اقتصادی صنایع داخلی می شود هم تامل نمی کنند.

وی در پایان افزود: عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون های به ناحق ریخته شده شهیدانی است که درشب تاریک، سوزناک و سرد به دل اروند زده و با گرفتن بندر استراتژیک فاو دشمنان را دچار تحیر و سردرگمی کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها