خبرهای داغ:
سردار رحیم‌صفوی در جمع راهپیمان اهوازی:

مردم اهواز پرچم گفتمان ضد استکباری را برافراشتند

سردار صفوی گفت: مردم شهیدپرور اهواز با حضور پرشور و چشمگیر خود پرچم حرکت انقلابی‌گری و گفتمان ضدظلم و ضد استکباری را بر افراشتند.
کد خبر: ۸۸۲۲۹۰۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶
سید یحیی رحیم‌صفوی در جمع راهپیمایان اهواز به مناسبت گرامیداشت 22 بهمن با بیان اینکه این حضور پرشور مردم سبب پیشرفت نظام اسلامی می‌شود، اظهار داشت: اقیانوس خروشان ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پشتوانه بالندگی، اقتدار و پیشرفت ایران است و مردم شهیدپرور اهواز با حضور پرشور و چشمگیر خود پرچم حرکت انقلابی‌گری و گفتمان ضدظلم و ضد استکباری را امروز بر افراشتند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: راهپیمایی در بیش از 5 هزار نقطه کشور نمایش بلوغ سیاسی، حماسه مردمی، و تجلی اراده الهی است و این غیرت دینی نشان می‌دهد که محاصره‌های اقتصادی و عملیات روانی استکبار هیچ خللی در اراده مردم ایجاد نمی‌کند.

وی بیان کرد: سخنان نابخردانه تازه به قدرت رسیده‌ها در دنیای غرب هرگز نخواهد توانست بین ملت و مسئولان فاصله بیندازد و جوانان غیرتمند را از صحنه دفاع از اسلام و ایران دور سازد.

سردار رحیم‌صفوی گفت: تغییرات در دنیا در حال انجام است و هنوز به تعادل نرسیده ایم و سرعت این تغییرات در منطقه غرب آسیا بیشتر است. تغییرات موتور حرکت و پیشران بشر است ولی در محیط منطقه‌ای و بین المللی پس از تقابل و چالش‌ها حاصل می‌شود.

وی افزود: روند رویدادهای 38 سال گذشته که از پیروزی انقلاب کبیر اسلامی مردم به رهبری ولایت فقیه می‌گذرد در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی به فضل الهی به سود ایران بوده ‌و هم‌اکنون ثبات سیاسی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران مهمترین فرصت برای مسئولان کشور جهت برنامه ریزی است.

وی ثبات سیاسی و امنیتی موجود در ایران را بهترین فرصت برای سرمایه گذاری دانست و گفت: قدرت نرم و تاثیر فرهنگ انقلاب اسلامی بر سایر ملت‌های منطقه و شکل‌گیری مکتب مقاومت در فلسطین، در سوریه‌، عراق‌، یمن و بحرین مظلوم از فرصت‌های طلایی پیش‌روی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه پیام انقلاب اسلامی محدود به مرزها نیست و این نامحدود بودن سبب تحقق آرزوی ملت‌های آزادی‌خواه و مستضعفان در نقاط مختلف جهان می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها