خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی:

حضور پر شور جامعه کارگری فردا در راهپیمایی 22 بهمن

مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی گفت: سازمان بسیج کارگری استان دوشادوش سایر آحاد مردم و همگام با اقشار مختلف بسیج فردا در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه حضور گسترده و پرشور دارند.
کد خبر: ۸۸۲۲۵۳۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰

سرهنگ غلامرضا کریم زاده مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: سازمان بسیج کارگری استان دوشادوش سایر آحاد مردم و همگام با اقشار مختلف بسیج فردا در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه حضور گسترده و پرشور دارند.

وی عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدای جامعه کارگری، انجام مسابقات فرهنگی و ورزشی ، جلسات اخوت کارگری با حضور کارفرما و کارگران و دیدار فرماندهان از واحد های صنعتی و تولیدی از جمله برنامه های اجرایی در طول دهه فجر بوده است.

مسئول بسیج کارگری استان افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری برای ملت قهرمان و پیروز ایران داشته است که در شاخه ها و موضوعات مختلف به خوبی نمایان است.

وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی موج خدمت رسانی به مردم با دوران قبل از انقلاب قابل قیاس نیست و هرروز پیشرفت های روز افزونی در حوزه صنعت و تولید و همچنین اشتغال داریم.

کریم زاده ادامه داد: اگر نگاهی به دوران استبداد و نظام شاهنشاهی بیندازم در آن دوران ایران اسلامی هیچگونه صنعت و تولیدی نداشت و وابستگی صد درصدی به بیگانه داشت.

وی خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب در دنیا ایران را کشوری عقب مانده می دانستند و برای اینکه بتوانند اموال کشور ما را غارت کنند کشور را به خود وابسته کرده بودند.

کریم زاده افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی از آنجایی که انقلاب به مردم هویت داد و به آن ها ارزش قائل شد مردم با باور اینکه ما می توانیم در زمینه صنعت و تولید و خلق حماسه هایی نه تنها کشور را از وابستگی نجات دادند بلکه در بسیاری از زمینه ها سایر کشورها را محتاج صنعت و تولید خود کرده اند.

وی ادامه داد: امروز پیشرفت های خوبی در حوزه صنعت حاصل شده است و آینده ای درخشان در انتظار این ملت هوشیار و همیشه در صحنه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها