فرمانده تیپ 32انصارالحسین(ع) همدان:

شهدای مدافع حرم همدان فاتحان حلب هستند

فرمانده تیپ 32انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم استان همدان افتخار فاتحان حلب هستند، گفت: حدود 50 درصد از اعزامی‌های ما را کارمندان ادارات، معلمین، اساتید دانشگاه، پزشکان و ... تشکیل می دادند.
کد خبر: ۸۸۲۲۴۲۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر که در اداره کل راه و شهرسازی همدان برگزار شد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی الهی بود، اظهار داشت: این انقلاب و این ایام را نباید فراموش کرد و باید در تمام ایام بیش از پیش این ایام را برای جوانان امروزی بازگو کنیم.

وی با بیان اینکه به برکت همین انقلاب اسلامی است که داعش جرأت نگاه به خاک ایران را ندارد، گفت: داعش، النصره و ... را نباید به عنوان یک گروه مسلح قلمداد کرد چراکه از تمام جوانب حمایت می شوند و تمام امکانات آنها فراهم است.

فرمانده تیپ 32انصارالحسین(ع) همدان اظهار داشت: تشکیل داعش از سال 2003 انجام شد که سرویس دهنده آنها انگلیس و اهداف آنها مشخص است و در سال 93 اعلام کردند که قصد دارند به مرزهای جمهوری اسلامی ایران نزدیک شوند و فرزندان این مرز و بوم بودند که آنها را عقب راندند.

وی ادامه داد: با وجود جنایت‌هایی که آنها انجام می‌دهند و رحم ندارند؛ باز همین تشیع ترس و اضطراب را در دل های آنها ایجاد می کند.

فرجی با بیان اینکه در سوریه چیزی به نام اسارت نداریم، گفت: امروزه می‌توان گفت جنگیدن در سوریه 5 برابر با دفاع مقدس تفاوت دارد و چیزی به نام اسارت نداریم چراکه آنها تعهدی به قوانین بین المللی ندارند بنابراین یا کشته شدن یا زنده ماندن است.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم استان همدان افتخار فاتحان حلب هستند، گفت: حدود 50 درصد از اعزامی‌های ما را کارمندان ادارات، معلمین، اساتید دانشگاه، پزشکان و .. تشکیل می دادند.

فرمانده تیپ 32انصارالحسین(ع) همدان افزود: در این دو سال گذشته بچه های این خطه از دکتر گرفته تا مغازه‌دار برای ثبت نام به عنوان یک بسیجی داوطلب شدند و اینها کسانی بودند که با تقوایی که داشتند به این مسیر، راه پیدا کردند.

وی با بیان اینکه باید همیشه یادآور باشیم آنهایی که رفته اند برای چه رفتند و چه کسانی بودند، ابراز داشت: این نکو دانستن انسانیت است که دنبال ارزش‌های انسانی می روند.

سردار فرجی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم استان همدان انتخاب شده بودند که رفتند، گفت: در بین آنها کسانی بودند که روزها و ماه‌ها خانواده خود را ندیده بودند و چندیین بچه داشتند و این نشان‌دهنده این است که همچنان ما پشتیبان این انقلاب، اسلام و ولایت هستیم و حتی لازم باشد به بیرون از مرزها هم خواهیم آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار