خبرهای داغ:
بیانیه‌ مجمع بسیج شهرستان رزن به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

مسئولان شاخصه­‌های اقتصاد مقاومتی را سرلوحه برنامه­‌های خود قرار دهند

در بیانیه مجمع بسیج شهرستان رزن به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آمده است: مسئولان اجرایی شاخصه­‌های اقتصاد مقاومتی را سرلوحه برنامه­‌های خود قرار دهند و از نگاه به دشمنان غربی پرهیز کنند.
کد خبر: ۸۸۲۲۴۰۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، مجمع بسیج شهرستان رزن به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سلام وصلوات بر محمد وآل محمد (ص) وسلام و درود به روح پر فتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی وشهدای مدافع حرم آل ا... و با سلام و احترام به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (حفظه ا... تعالی) .

فرا رسیدن سی وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشته و دستاوردهای بزرگ این انقلاب را در تمامی عرصه ها پاس می‌داریم .

اکنون بعد از گذشت سی و هشت سال از پیروزی انقلاب اسلامی که شاهد پیروزی‌های مهم رزمندگان در جبهه‌های مقاومت هستیم و از سویی در جبهه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی روندهای رو به رشد و تعالی را برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در پیش رو داریم بنابراین برای تحکیم اصول و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مجمع بسیج شهرستان رزن مواضع و مطالبات خود را در مقابل عناصر خارجی و عناصر خود فروخته داخلی به شرح ذیل اعلام می‌دارد.

1- ما اعضای بسیج شهرستان رزن تحرکات سیاسی آمریکا و کشورهای اروپایی از جمله فرمان ترامپ در ممنوعیت ورود شهروندان ایرانی به آمریکا، اظهارات نخست وزیر انگلیس مبنی بر نفوذ ایران در شرق مدیترانه و اجرای رزمایش‌های مشترک کشورهای حوزه خلیج فارس با انگلیس، فرانسه و آمریکا همچنین اظهارات وزیر خارجه فرانسه در حمایت از میانه‌روها به شرط مبادله تجاری را به شدت محکوم نموده و از دولت و مجلس شورای اسلامی خواستاریم در مقابله با این تهدیدات بر خورد شایسته و در شأن نظام اسلامی و ملت ایران را داشته باشند.

2- به سیاسیون داخلی، جراید و رسانه­‌های امریکا صفت و شیفتگان شیطان بزرگ که در طول سه سال اخیر با بهانه­ تعامل، چهره آمریکای پلید را بزک نموده و شرط رهایی از مشکلات اقتصادی را تبعیت از آمریکا دانستند و نتیجه­ خوش خدمتی به آمریکا را چشیدند، اعلام می‌داریم که اینقدر ذلیلانه نوکر آمریکای جنایتکار نباشند و دستورات حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) را در رابطه­ با آمریکا بکار گیرند تا شاهد سر بلندی هر چه بیشتر کشور عزیزمان در جهان باشیم.

3 اینک که جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه و مردم ولایت مدار و نخبگان علمی جزو 10 کشور برتر دنیا در حوزه علم و فناوری است و به اذعان اندیشکده­‌های غربی ایران هفتمین قدرت برتر دنیا محسوب می­‌شود؛ به تحرکات مذبوحانه­ انگلیس، فرانسه و آمریکا و کشورهای عربی که سناریوی رزمایش خود را با عنوان حمله به ایران طراحی کرده‌­اند و به مسئولان دولتی که در طول 3 سال اخیر توهم سایه جنگ را مطرح می‌کنند بدانند ایران با داشتن فرهنگ جهاد و شهادت و دارا بودن بزرگترین قدرت دفاعی منطقه هیچ کشوری جرات تفکر تهاجم به ایران قدرتمند را ندارد که مصداق این ادعا ممانعت از شکل گیری توطئه آمریکا و غرب در خاورمیانه­ جدید و شکست سیاست‌های استکباری آنها در طول 20 سال اخیر است.

4 به مسئولان اجرایی یادآور می­‌شویم که شاخصه‌­های اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت­‌های داخلی را سرلوحه برنامه‌­های خود قرار دهند و از نگاه به دشمنان غربی در کمک به اقتصاد ایران و طرح شعارهای تبلیغاتی و انتخاباتی مانند حقوق شهروندی و ... پرهیز کنند و رسیدگی و حل مشکلات معیشتی و اشتغال برای جوانان مردم از اولویت بیشتری برخوردار باشد.

5 از قوای سه‌گانه به ویژه قوه­ قضائیه مبارزه­ جدی با حقوق‌های نجومی، رانت‌های دولتی و خصوصی و فسادهای اقتصادی را خواستاریم و به آنها اعلام می‌کنیم که این وضعیت زیبنده­ انقلاب اسلامی نیست که بعد از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب، مستضعفین جامعه از کمترین حقوق و مزایا محروم باشند و در عین حال مسئولان دولتی از حقوق‌های نجومی و تسهیلات و وام‌های آنچنانی برخوردار باشند و تصویب آیین­نامه رسیدگی به اموال مسئولان بر اساس اصل 142 قانون اساسی از انتظارات به حق مردم از دستگاه قضایی است.

6 حال که به لطف خدا و عنایات ائمه معصومین(ع) و به برکت شهدای عزیز و تدابیر و رهبری‌های امام خامنه­ای(مد ظله العالی)، نظام اسلامی ایران در سطح دنیا دارای عظمت و سرافرازی است؛ ضمن شکرگزاری به درگاه احدیت با شهدای گرانقدر و امام شهدا حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه­ای(مد ظله العالی) تجدید پیمان کرده و اعلام می­داریم در همه عرصه‌­های نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی آماده پیکار و جانفشانی هستیم.

7- به فرموده رهبر انقلاب فضای مجازی قتلگاه جوانان و نوجوانان ما شده است؛ در این رابطه به خانواده های آحاد جامعه هشدار می‌دهد نسبت به آسیب‌های فضای مجازی و استفاده امن از آن آموزش‌های لازم را فراگیرند و از فرزندان خود مراقبت کنند.

در پایان از آحاد مردم دعوت می‌کنیم مانند سال‌های گذشته در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن حضوری حماسی و دشمن‌شکن داشته باشند و انسجام اسلامی و روحیه­ انقلابی خود را به منصه­ ظهور بگذارند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات