خبرهای داغ:
مسئول مجمع عالی قشر بسیجیان شهرستان سرایان:

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نمود عینی جهاد کبیر ملت ایران است

مسئول مجمع عالی قشر بسیجیان شهرستان سرایان گفت: پایبندی به مبانی وارزشهای انسانی انقلاب اسلامی خصوصا اسلام ناب محمدی(ع)از جمله اساسی ترین شاخصه های یک فرد انقلابی می باشد.
کد خبر: ۸۸۲۱۶۶۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
حسین عرب مسئول مجمع عالی بسیجیان شهرستان سرایان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: یکی از شاخصه های مهم انقلابیگری که شاید مهمترین واساسی ترین شاخص باشد، پایبندی به مبانی وارزشهای انسانی انقلاب اسلامی است که در این شاخص کلیدواژه های گفتمان انقلاب اسلامی شامل پایبندی به اسلام ناب محمدی (ص) در مقابل اسلام متحجر واسلام سکولار آمریکایی با اعتقاد به پیشرفت در همه حوزه ها وحمایت از مظلومان سراسرعالم ومحرومان با مردمی بودن ومحوربودن اسلام وتحقق واقعی جمهوری اسلامی مورد نظر است.
 
وی افزود: مسئولین می بایست باهمت خود برای رسیدن به هدف باآگاهی نسل های جوان ونوجوان بخصوص دانش آموزان ودانشگاهیان برای دست یابی به قله های رفیع علمی بصورت جهاد همه جانبه در مسیر ارزشهای وآرمانهای بلندانقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نورزند.
 
مسئول مجمع عالی قشر بسیجیان بیان داشت: مردم خداجوی ایران اسلامی در بهمن ماه 57 با نه گفتن به استبداد داخلی و قدرتهای خارجی استقلال سیاسی خودشان را رقم زدند و تا بحال نیز بر این موضع با فداکاری وایثار با توکل برخداوند متعال توانسته اند شعار نه شرقی ونه غربی را اثبات کنند ، اما در حوزه استقلال اقتصادی امروز میدان کار جهادی آماده است که اگر توانستیم استقلال اقتصادی را بدست آوریم به مرحله بعد استقلال فرهنگی که همان توجه به سبک زندگی ایران اسلامی در تمام ابعاد فردی واجتماعی خواهیم رسید.
 
عرب گفت:شناخت دشمن وحساسیت در مقابل نقشه ها وتوطئه های دشمنان از دیگر مشخصه های انقلابیگری است که به آن توجه ویژه وخاص نشود وحرکات ومواضع آنان را دست کم بگیریم واعتماد به دشمن ودرراس همه آمریکا بکنیم خود خطایی بزرگ است که ممکن است سیلی بزرگی را بخوریم که جبران آن سخت شود.
 
به گفته وی: رعایت تقوای دینی وسیاسی وتلاش برای تحقق مطالبات اسلام عزیز در اجتماع از دیگر شاخصه های فرد انقلابی می باشد که رسیدن به اهداف وآرمانهای بلند انقلاب در سایه این تقوا میسر بوده وآن یعنی اینکه انسان از لغزشگاههاییکه دشمن می تواند از آن به نفع خود استفاده کند پرهیز نماید.
 
وی افزود: تکلیف همه آحاد جامعه خصوصا مسئولین دولتی ، پایبندی به به شاخص های انقلابیگری است که مصداقهای عملی آن حضور عملی در میدان ،برای استقلال اقتصادی است که فلسفه نظری آن نظریه اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری به کرات تاکید کرده اند می باشد وباید که در این راه یک حرکت جهادی انجام پذیرد .
 
ودلسوزان وحامیان انقلاب اسلامی حضور پرشور در صحنه جهادکبیر را می بایست مدنظر قراردهند واز تمام صحنه هاییکه تلسط دشمن ونظام سلطه را میسر می سازد جلوگیری نمایند وبزرگترین وبهترین نمود عینی برای تمامی ملت شریف ایران شرکت پرشور در راهپیمایی روز 22بهمن می باشد تا دشمن باردیگر صحنه وحدت ، انسجام ملی وتجدید میثاق ملت خداخواه با نظام ورهبری را مایوسانه شاهد باشد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها