خبرهای داغ:
دبیر موسسه 17دی قم دریادواره شهدای بهمن ماه قاین:

در زندگی با رنگ و بوی شهادت عاقبت بخیر شویم

دبیر موسسه 17دی قم گفت: :این یادواره های شهدا برای این است که عظمت شهدا را بشناسیم و یادواره گرفته ایم که شهید شناسی کنیم.
کد خبر: ۸۸۲۱۵۳۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، سردار کاجی مدیر موسسه 17دی قم در یادواره شهدای بهمن شهرستان قاین با بیان این که دهه فجر باید دهه امام شناسی شود گفت: عظمت امام(ره) در خارج از مرزهای کشورهنوز حرف برای سخن دارد.

وی افزود:دهه فجر یعنی این که امام را بازخوانی کنیم وبه جوانان معرفی کنیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس درادامه با اشاره به برگزاری یادواره شهدا گفت: یادواره شهدا برای شهید شناسی است وبه نظر من هنوز این فضا ایجاد نشده است که شهدارا کامل بشناسیم.

وی بیان داشت: هنوز ما نتوانسته ایم شهدارا مطرح کنیم وهنوز روحانیون ما موفق نشده اند از عظمت شهدابرای ما بگویند.

راوی دفاع مقدس گفت:ماباید به شهدای خود افتخار کنیم چراکه شهید اسم ومارک خداست .

وی افزود:اجر ومزد شهیداینقدر بالاست که پیغمبر(ص)می فرمایند هنگام قبض روح ما ائمه وپیامبران عزرائیل حضور دارد ومارا قبض روح می کند ولی شهید جانش را خدا می گیرد.

سردارکاجی درادامه گفت:این یادواره های شهدا برای این است که عظمت شهدارابشناسیم ویادواره گرفته ایم که شهید شناسی کنیم.

وی افزود:اگر می خواهیم عاقبت به خیر شویم وبه خیمه امام زمان(عج) برسیم باید زندگی ما رنگ وبوی شهادت بگیرد.

کاجی با اشاره به جنگ ایران وعراق گفت: عظمت جنگ ما بیشتراز این است چرا که ما با یک کشور جنگ نداشته ایم بلکه براساس مستندات بیش از44کشوربه عراق کمک کرده است وباید گفت:این جنگ،جنگ بین استکبار وایران بود ،جنگ بین اسلام وکفر بود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خاطراتی از شهدا گفت:شهداحرفشان این است که آماده باشید ومقدمه ظهوراین است که باید اهل سبقت باشیم

افراد زیادی بودند که دردوران دفاع مقدس مدعی بودندولی حاضر نشدند وارد صحنه شوندولی عده ای مدعی هم نبودند اما وارد صحنه شدند.

وی گفت:دوران دفاع مقدس شعبه ای از کربلاست .کربلا حُر داشت وما هم حر داشتیم .دردوران دفاع مقدس صحنه هایی از کربلا تکرارشد.

این راوی کشوری تصریح کرد؛جبهه مقاومت جبهه ظهور است یادواره گرفته ایم که باور کنیم که صاحب این مملکت وهمه شهدا وخانواده شهدا امام زمان(عج) است

وی افزود:شهدا آرام بخش واطمینان بخش هستند وماآمده ایم که شهدا راه را به ما نشان دهند.

جامعه ما با شهید وشهادت زنده است وانقلاب با این شهید وشهادت زنده خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها