خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش‌آموزی حوزه حضرت زهرا(س) تویسرکان خبر داد

برگزاری نشست‌های حلقه صالحین با محوریت انقلاب اسلامی در مدارس تویسرکان

فرمانده بسیج دانش‌آموزی حوزه حضرت زهرا(س) تویسرکان گفت: نشست‌های حلقه صالحین با موضوعاتی چون دشمن شناسی، شناخت استکبار، دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین معیارهای مدرسه انقلابی و دانش آموزان انقلابی طی دهه فجر در مدارس تویسرکان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۹۰۳۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

محمد فضلعلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان با تبریک دهه فجر اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی حوزه حضرت زهرا(س) تویسرکان برنامه‌های مختلفی در دهه مبارک فجر امسال با شعار محوری «گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز امنت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی» برگزار می‌کند.

وی افزود: آذین‌بندی و فضاسازی محیطی مدرسه و کلاس‌ها متناسب با ایام الله دهه فجر، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، پخش آهنگ‌های حماسی و انقلابی در ساعات غیر درسی و اجرای مراسمات صبحگاه سراسری همراه با به صدا درآوردن زنگ فجر انقلاب اسلامی (گلبانگ) از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی حوزه حضرت زهرا(س) تویسرکان عنوان کرد: همچنین در این ایام گفتمان دینی و برنامه‌های متنوع دیگر با موضوع دستاوردهای انقلاب، مسابقات حفظ قرآنی سوره‌های نباء و ملک، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدای دانش آموز و مراسم گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدای دانش‌آموز برگزار می‌شود.

وی حضور سازمان یافته و ملبس دانش‌آموزان بسیجی در نماز جمعه را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: برگزاری مسابقات ورزشی، دو رهروان شهدا، کوهپیمایی و مسابقات فوتسال و مراسم نمادین استکبارستیزی در تمام مدارس نیز انجام می‌شود.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی حوزه حضرت زهرا(س) تویسرکان یادآور شد: از دیگر برنامه‌ها نیز می‌توان به برگزاری گفتمان دینی با موضوع اثرات مخرب ماهواره بر روی دانش‌آموزان، برگزاری نمایشگاه از اردوهای جهادی و طرح هجرت و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری از قبیل تئاتر و سرودهایی با محتوای انقلابی متناسب با ایام الله دهه فجر و مسابقات روزنامه دیواری با موضوع «انقلاب برای ما چه کرد؟ ما برای انقلاب چه کرد؟» اشاره کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای واحد مقاومت پیشگام با فرمانده واحد و بیان مسائل جاری و مرتبط با این دهه در مدارس گفت: نشست‌های حلقه صالحین با موضوعاتی چون دشمن شناسی، شناخت استکبار، دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین معیارهای مدرسه انقلابی و دانش آموزان انقلابی نیز برگزار می‌شود.

فضلعلی ابراز داشت: بزرگداشت شهدای مدافع حرم و حضور رزمندگان دفاع مقدس در سطح واحدهای مقاومت، روایتگری از روزنامه‌های مربوط به دوران انقلاب برای دانش‌آموزان، برگزاری نشست سرمربی با مربیان آمادگی دفاعی وتشکیل شبکه ارتباطی با هم و حضور دانش آموزان در راهپیمایی 22 بهمن نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات