خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان خبر داد
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان گفت: 15 هزار دانش‌آموز همدانی از ابتدای سال تاکنون در اردوهای راهیان نور شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۸۸۱۵۳۷۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد‌تقی امیدی‌ساکت امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 15 هزار دانش‌آموز در اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی غرب که 8 هزار و 800 نفر دختر و 6 هزار و 200 نفر پسر بودند شرکت کردند.

وی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور بیان کرد: قرار بر اعزام 4 هزار و 97 دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور بود که 2 هزار و 97 دانش‌آموز دختر در این اردو شرکت کردند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی همدان افزود: 2 هزار دانش‌آموز پسر نیز با توجه با آغاز فصل امتحانات و آزمون‌ها هنوز در این اردو شرکت نکرده‌اند که قرار است این افراد از 16 بهمن تا 15 اسفند در قالب 8 کاروان اعزام شوند.

امیدی‌ساکت با اشاره به اهداف برگزاری این اردوها بیان کرد: هدف از برگزاری اردوهای راهیان‌نور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ، معارف، ارزش‌های دفاع‌مقدس و شهدای سرافراز با همکاری آموزش‌ و پرورش است.

وی در مورد تشکیل حلقه شجره طیبه صالحین نیز عنوان کرد: در حال حاضر 35 مربی خانم و 33 مربی آقا در حلقه‌های صالحین فعالیت می‌کنند که هدف اصلی شناخت قرآن، اهل بیت(ع) و ولایت‌فقیه و آشنایی با سیره شهدا و احکام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات