خبرهای داغ:
جانشین سپاه استان سمنان:

انقلاب اسلامی مرز نمی شناسد

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره بر اینکه حکومت اسلامی باید جهانی شود گفت: انقلاب اسلامی مرز نمی شناسد
کد خبر: ۸۸۱۷۲۱۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، اسحاق هراسانیان درهمایش تجدید میثاق با امام و رهبری که به همت حوزه حضرت خدیجه(س) سمنان برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام الله فجر بیان کرد: در سال 1357 حکومتی بر مبنا و چارچوب دین اسلام و فرهنگ عاشورایی شکل گرفت که در رأس آن ولی خدا قرار دارد.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: در جمهوری اسلامی باید مبانی فکری و دینی اسلامی جاری و ساری باشد و با هرگونه تفکر غربی به شدت برخورد شود؛ چرا که ملت ایران برای پیروزی این انقلاب خون دل خوردند و فرزندان خود را در راه انقلاب و خداوند فدا کردند.

وی تصریح کرد: ملت ایران همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران عزت پیدا کردند و به آزادی و استقلال در چارچوب قانون دست پیدا کردند؛ در جامعه اسلامی ما خطوط قرمزی قرار دارد که آن هم دین است؛ ما در قابل هر گونه آسیبی به دین اسلام می ایستیم.

هراسانیان خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی به بالاترین درجه علمی در زمینه های علوم پزشکی، تکنولوژی، فضایی و... رسیده ایم و پرچم ایران در بسیاری از نقاط جهان به اهتزاز در آمده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مرز نمی شناسد و بسیحیان باید برای اشاعه این انقلاب به خارج از مرزها تلاش کنند؛ هسته های مقاومت باید در تمام جهان شکل بگیرد و این یک هدف مهم برای انقلاب اسلامی به شمار می رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها