خبرهای داغ:
امام جمعه طبس در جشن 12 بهمن:

منع ورود مسلمانان به آمریکا نشانه عظمت انقلاب است

امام جمعه طبس گفت: رئیس جمهور آمریکا می داند مسلمان ها با ورود به آمریکا مردم را بیدار می کنند و ترامپ هم خواهد فهمید با مسلمان ها در افتادن برایش ارزان نخواهد بود و شاهد جواب دندان شکن مسلمان ها خواهیم بود.
کد خبر: ۸۸۱۶۳۹۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین مهاجریان امام جمعه طبس صبح امروز در مراسم آغاز دهه فجر اظهارداشت: ملت ما از هر حادثه ای به بهترین نحو برای احیا ارزش های انقلاب استفاده می کنند در حادثه تلخ پلاسکو شاهد این امر و همراهی مردم و مسوولان بودیم.

وی عنوان کرد: این حضور به خاطر شخص امام جمعه نیست بلکه بخاطر ولایت و رهبری مردم و تجدید بیعت با امام و رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: هرچه داریم از امامت و ولایت داریم که اگر این نبود انقلاب به پیروزی نمی رسید و اگر مدیریت ولی فقیه نبود به این جایگاه نمی رسیدیم شاهد هستیم. مردم در نقاط مختلف خیزش می کنند اما چون رهبری ندارند انقلابشان به نتیجه نمی رسد.

امام جمعه طبس افزود: رئیس جمهور نابخرد جدید آمریکا در بدو ورودش دستوالعملی داد که مسلمان های ۷ کشور به امریکا ورود نکنند که این نشان از عظمت انقلاب است تا پیش از انقلاب مسلمان ها چه جایگاهی داشتند؟

وی ادامه داد: ترامپ می داند مسلمان ها با ورود به آمریکا مردم را بیدار می کنند و ترامپ هم خواهد فهمید با مسلمان ها در افتادن برایش ارزان نخواهد بود و شاهد جواب دندان شکن مسلمان ها خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: قطعا ملت، دولت و نظام ما نیز تدبیر خواهند کرد تا کار احساسی انجام نشود برای مقابله با آمریکا و ترامپ که حتما برای وی پشیمانی خواهد داشت.

یکی از برکات انقلاب عزت دادن به مسلمانان است

مهاجریان مقدم گفت: به وجود آوردن گروه های تکفیری نیز برای تخریب چهره اسلام که دین رافت و رحمت است تا آن را به عنوان دین خشونت معرفی کنند. و به نام اسلام کارهای خشن انجام می دهند تا اسلام هراسی را در جهان رواج دهند چراکه انقلاب ایران ملت ها را بیدار کرده است. ولی رفتار مسئولان این توطئه را خنثی کرده است و یکی از دستاوردهای برجام این بود که به دنیا فهماند ایران اهل مذاکره و تعقل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها