خبرهای داغ:
مدیر گمرک ماهیرود سربیشه خبر داد

صادرات 13 میلیون دلاری کالا امسال از گمرک مرزی ماهیرود

مدیر گمرک ماهیرود سربیشه گفت: در 9 ماهه سال جاری تعداد 3 هزار و 972 فقره اظهارنامه صادراتی به ارزش بیش از 13 میلیون دلار در پایانه مرزی ماهیرود سربیشه تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۸۱۵۵۶۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، کیانی مدیر گمرک ماهیرود سربیشه گفت : در 9 ماهه سال جاری تعداد 3 هزار و 972 فقره اظهارنامه صادراتی به ارزش بیش از 13 میلیون دلار در پایانه مرزی ماهیرود سربیشه تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد اظهارنامه 50 درصد و از نظر ارزش 12 درصد افزایش داشته است.

وی عمده اقلای صادراتی که از این گمرک صادر شده است را شامل هیدروکربن سبک ، کاشی و سرامیک ، سیمان ، گازوئیل ، خوراک دام و طیور ، هیدروکربن سنگین و ... بیان داشت.

کیانی همچنین افزود: از ابتدای سال جاری تعداد 40 فقره اظهارنامه وارداتی به ارزش بیش از 6 میلیون دلار در گمرکات استان تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 186 درصد و از نظر ارزش 209 درصد افزایش داشته است .

مدیر گمرک ماهیرود سربیشه همچنین گفت : از ابتدای سال جاری تعداد 8617 نفر مسافر ورودی و 7221 مسافر خروجی از گمرک ماهیرود خدمات گمرکی ارائه و تشریفات مسافری امور گمرکی انجام شده است .

کیانی با بیان اینکه در 9 ماهه امسال تعداد 877 دستگاه کامیون با اقلامی شامل کود شیمیایی ، مرغ منجمد ،گاز مایع و تخم مرغ از کشورهای ترکمنستان ، ترکیه ، عراق ، اردن ، جمهوری آذربایجان و امارات از طریق گمرک ماهیرود به کشور افغانستان ترانزیت شده است گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه از نظر تعداد کامیون 247 درصد و از نظر وزن 238 درصد افزایش داشته است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها